معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تمدید تحریم ها علیه ایران نقض برجام و نشانه عدم صداقت آمریکاست

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۹۱۹۲۴
تمدید تحریم ها علیه ایران نقض برجام و نشانه عدم صداقت آمریکاست
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تمدید یک جانبه تحریم ها از سوی دولت آمریکا علیه ایران نماد شکست آمریکا در برجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری اظهار داشت: برجام یک قرارداد چند جانبه ی بین المللی است و تنها قرارداد بین ایران و آمریکا نیست بلکه اعضا دائم شورای امنیت به نمایندگی از سازمان ملل آنرا امضا کرده اند.

وی تاکید کرد: برجام و تصویب و اجرای آن تصمیم نظام بوده است و باید دستاوردها و آثار مثبت آن در سطح جامعه از سوی مسولان و مدیران کشوری و استانی به درستی اطلاع رسانی شود.

ایرانی ادامه داد: وحدت و حفظ منافع ملی مهمترین دستاورد برجام بوده و رفتارهای ناهماهنگ و عصبانیت گروههای تندرو آمریکا نشان می دهد ما درست عمل کرده ایم لغو تحریم های شورای امنیت و حمایت جامعه جهانی از مواضع اصولی ایران و تداوم استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای و برجام نفتی که سهمیه تولید نفت ما در اوپک تثبیت شد و جلو کاهش قیمت نفت گرفته شد و این ها نشان اقتدار و توفیق ملت ایران است که با هدایت های مقام عظمای ولایت و تبعیت دولت و ملت از  سیاستهای نظام صورت گرفت.

رئیس شورای اطلاع رسانی استانداری ، تاکید کرد: در شرایطی که خدمات دولت در حوزه های مختلف با توفیق همراه بوده اما اطلاع رسانی درست صورت نمی گیرد مدیران دولت در چارچوب اطلاع رسانی به مردم موظف هستند سیاستهای دولت تدبیر و امید را برای همگان تبیین کنند و افکار عمومی نسبت به خدمات دولت اطلاع رسانی مستمر داشته باشند.

دکتر ایرانی با اشاره به مراسم ۱۶ آذر که در دانشگاههای استان با نشاط و حضور گسترده دانشجویان برگزار شد گفتند' دولت برای ایجاد بستر مناسب برای توسعه فضای سیاسی کشور و صیانت از آزادی بیان و اندیشه تلاش ارزشمندی دارد که نتیجه آن تضارب آرا و آرامش در برگزاری مراسم متعدد بوده است . همگان با سعه صدر و تحمل آرا مخالف مراقبت کنیم فضای ایجاد شده مخدوش نشود. دو انتخابات مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را پیش رو داریم که مشارکت حداکثری مردم و رعایت قانون باید سرلوحه قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز