نقشه راه تجارت الکترونیک شهرداری ارومیه تدوین می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۹۲۲۵۸
معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه از تدوین نقشه راه تجارت الکترونیک شهرداری ارومیه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادق حسین دوستی افزود: در طرح تعالی سازمانی EFQM برای ارزیابی یک سازمان نسبت به تدوین شاخص های ویژه آن حوزه اقدام می شود و این شاخص‌ها بسته به حوزه فعالیت هر سازمان تدوین می شود.

به گفته وی، این طرح در بسیاری از سازمان های تابعه شهرداری چون سازمان تاکسیرانی، آتش نشانی، میوه و تره بار، فضای سبز، خدمات موتوری، زیباسازی، حمل ونقل و ترافیک، آرامستان ها، پایانه های مسافربری و سازمان عمران تدوین و برای سایر سازمان‌ها نیز در حال اقدام است.

حسین دوستی با اشاره به طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی معاونت برنامه ریزی شهرداری ارومیه، بیان کرد: طرح میزان انطباق فضاهای شهری و بررسی راهکارهای افزایش کیفیت مشارکت در مدیریت شهری و بررسی میزان انطباق فضاهای عمومی شهری با نیازهای بانوان ارومیه برای طرح‌های پژوهشی تدوین شده است.

وی طرح‌هایی چون طرح بام (بازار مجازی مشتری محور) درحوزه تجارت الکترونیک،  استفاده از مواد جاذب رطوبت برای بهبود آبیاری فضاهای سبز، طرح استفاده از کفپوش های بتونی به‌جای آسفالت، راه اندازی سیستم های پرداخت الکترونیک و استفاده از فن آوری نانو برای افزایش دوام و طول عمر رنگ را از جمله طرح‌های پژوهشی معاونت عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه با اشاره به راه اندازی سامانه شهرسازی شهرداری ارومیه، بیان کرد: در این سامانه زیر سیستم جدیدی در حال طی مراحل نصب است که زیرسیستم امور مهندسین ناظر و زیر سیستم نظارت بر ساخت و سازها از آن جمله است.

حسین دوستی افزود: این زیرسیستم‌ها براساس اهداف برون سپاری و همچنین پروژه های شهر هوشمند انتخاب شده که علاوه بر پروژه هایی نظیر سیستم یکپارچه دوچرخه که راه اندازی شد، در بخش توسعه و ارتقای شاخص های شهر هوشمند موضوع هایی نظیر تدوین نقشه راه تجارت الکترونیک شهرداری ارومیه، توسعه خدمات مبتنی برای GIS، توسعه پرداخت های نوین، توسعه برون سپاری و نیز توسعه خدمات الکترونیکی هوشمند از جمله برنامه‌های آتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز