در رقابتهای امیدهای تهران:

ورامین قهرمان مسابقات امیدهای آینده استان تهران شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۱:۰۷
کد خبر: ۴۹۲۲۸۵
ورامین قهرمان مسابقات امیدهای آینده استان تهران شد
مسابقات امید های آینده پایتخت با قهرمانی ورامین پایان یافت تا والیبال ورامین مانند نگینی در استان تهران درخشش داشته باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، این مسابقات به میزبانی شهرستان ورامین و در سالن شهید گلعباسی در رده سنی امید برگزار شد .

تیم والیبال ورامین توانست با غلبه بر تمامی تیم های قدرتمند حاضر در مسابقات سکوی نخست را به خود اختصاص دهد تا والیبال ورامین یکبار دیگر نشان دهد که قدرت برتر استان تهران می باشد .

در این مسابقات 6 تیم حضور داشتند که تیم ورامین مقام اول ، تیم سایپا مقام دوم و تیم جنوب شرق مقام سوم را بدست آورد تا این دوره از رقابت ها به پایان برسد .

سرمربی تیم ورامین ضمن تقدیر از زحمات بازیکنان خود عنوان داشت : خوشبختانه توانستیم نتیجه تلاش های خود را بدست بیاوریم و افتخار آفرینی کنیم برای دیار 15 خرداد و امیدواریم در آینده شاهد این موضوع باشیم تا با بکارگیری پتانسیل جوانان ورامین بازیکنان ما در تیم های ملی حضور داشته باشند .

احسان شیرکوند در پایان اظهار داشت : از نکات مثبت تیم ورامین این بود که تمام بازیکنان بومی بودند و آینده درخشانی در انتظارشان است و امیدواریم که مسئولان با حمایت تیم والیبال متین که دلیل اصلی پیشرفت والیبال در ورامین است این روند را ادامه داده و جوانان ما بتوانند به جایگاه واقعی خود برسند .

 

نظر شما