نماینده مجلس در غرب استان تهران گفت:

ارائه خدمات مشاوره‌ای در ناجا، سرمایه گذاری در امر پیشگیری و تامین امنیت اجتماعی است

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۴۵:۳۳
کد خبر: ۴۹۲۲۹۹
ارائه خدمات مشاوره‌ای در ناجا، سرمایه گذاری در امر پیشگیری و تامین امنیت اجتماعی است
محمودی اظهار داشت: با اقدامات چشمگیر پلیس غرب استان تهران و اجرای طرح‌های بسیار موفقیت آمیز پلیس شاهد امنیت فوق العاده مطلوبی در سطح شهرستان غرب استان تهران هستیم که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در مجلس شواری اسلامی در بازدید از مرکز مشاوره آرامش در شهرستان ملارد گفت: مراکز مشاوره ای متمرکز در شهرستان غرب استان تهران می تواند با ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خانوادگی، روانشناختی، اعتیاد، انتظامی، حقوقی و تحصیلی، فضایی کاملا منسجم و مورد اعتماد را فراهم کرده که خود علاوه بر پاسخگویی به نیازهای اجتماعی مردم، حلقه ارتباط خوبی بین نیروی انتظامی و شهروندان خواهد شد.  

وی افزود: در یک نگاه کلی خدمات مشاوره‌ای در ناجا هزینه به حساب نمی آید، بلکه یک سرمایه گذاری در امر پیشگیری و تامین امنیت اجتماعی است و ما به جهت اینکه موفقیت بیشتری در پیشگیری از بروز آسیب ها، ناهنجاری‌ها و تهدیدات اجتماعی داشته باشیم باید حوزه های مشاوره‌ای را در همه جامعه خصوصاً در ناجا تقویت نماییم.  

محمودی با بیان اینکه نیروی انتظامی طلایه داران امنیت هستند گفت:با اقدامات چشمگیر پلیس غرب استان تهران و اجرای طرح‌های بسیار موفقیت آمیز پلیس شاهد امنیت فوق العاده مطلوبی در سطح شهرستان غرب استان تهران هستیم که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.  

وی ادادمه داد : از آنجایی که مشاوره و راهنمایی یک راهبرد نیرومند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است سهم عمده‌ای در حفظ نظم و امنیت دارد و با پیشگیری از انحرافات، آسیب‌ها، ناهنجاری‌های روانی و خانوادگی و اجتماعی به تامین و توسعه امنیت اجتماعی و گسترش آن در جامعه کمک می نماید.  

نماینده مردم شهرستان های شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مراکز مشاوره ناجا ویترینی از اقتدار و صلابت به همراه عطوفت و همدلی با مردم است، امروزه نیروی انتظامی با بهره گرفتن از نیروهای متخصص و متعهد به بررسی مشکلات خانواده ها پرداخته و در حل مشکلات خانواده ها و کم کردن حجم پرونده های قضائی نقش به سزایی داشته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز