رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان کرد:

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در غرب استان تهران

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۴۹۲۳۰۸
کاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در غرب استان تهران
سرهنگ محمودی گفت، ماموران پلیس راه تعداد 14هزار و 829 عدد انواع وسایل نقلیه را متوقف و اعمال قانون کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران سرهنگ حامد محمودی در جمع خبرنگاران گفت:با آموزش صحیح فرهنگ رانندگی و همکاری مردم شاهد 19 درصد کاهش تصادفات فوتی در هشت ماه گذشته سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال قبل بودیم.

وی با اشاره به تعداد 832 فقره تصادف منجر به جرح در استان در هشت ماه گذشته، گفت: در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 18 درصدی تصادفات جرحی بودیم.

سرهنگ محمودی همچنین افزود: عدم رعایت حق تقدم ، تجاوز و تخطی از سرعت مطمئنه رانندگان از علل اصلی در بروز تصادفات داخل شهر است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به تعداد یک هزار و 12 نفر مجروح در هشت ماه سال 95 در جریان حوادث رانندگی شاهد کاهش 19 درصدی تصادفات جرحی نسبت به هشت ماه سال 94 بودیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران افزود:در این مدت ماموران پلیس راه تعداد 14هزار و 829 عدد انواع وسایل نقلیه را متوقف و اعمال قانون کردند.

سرهنگ محمودی در پایان با اشاره به شروع فصل سرما و بارش ها به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه در زمان بارش سطح آسفالت لغزنده می شود، فاصله طولی را در هنگام رانندگی رعایت نموده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز