شهردار منطقه غرب تهران خبر داد:

تجهیز و راه اندازی سه سایت و۲۰ ایستگاه برف روبیدر منطقه

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۷:۰۴
کد خبر: ۴۹۲۳۵۲
تجهیز و راه اندازی سه سایت و۲۰ ایستگاه برف روبیدر منطقه
جمال بافرانی با اشاره به آغاز فصل سرما و بارندگی و احتمال یخ زدگی و بروز مشکلاتی در معابر ورودی غرب پایتخت،ازآمادگی کامل نیروهای معاونت خدمات شهری،اجرایی و تجهیز و راه اندازی سایت برف روبی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از موارد یاد شده در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، جمال بافرانی شهردار این منطقه با تاکید بر آمادگی کامل این منطقه جهت عملیات برف روبی در زمان بارش نزولات آسمانی اظهار داشت:درحال حاضر سایت های منطقه به ماشین آلات برف روبی مناسب جهت اقدام سریع در زمان بارش های زمستانی نظیر گریدر، نمک پاش، لودر، تیغه برف روب، لجن کش، تانکر ضدیخ و ... تجهیز شده اند.

شهردار منطقه 21 با اشاره به شبکه ی وسیع بزرگراهی موجود در این منطقه گفت : عملکرد سریع و دقیق نیروهای خدمات شهری و عوامل مستقر در سایت های برف روبی این منطقه نقش تعیین کننده ای در روان سازی ترافیک ورودی به پایتخت را دارد و به همین منظور از ابتدای بارش های اخیر امسال تمامی امکانات لازم جهت اقدام فوری و مناسب در زمان بارش زمستانی با تکیه بر تجارب ارزنده ی سال های گذشته در 3 سایت و 20 ایستگاه برف روبی به تفکیک هر 3ناحیه منطقه 21 جانمایی،تجهیز شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم در ایام بارش برف و یخ بندان جهت جلوگیری از بسته شدن و یخ زدگی معابر عمومی ورودی غربی پایتخت هستند.

وی از6دستگاه نمک پاش مکانیزه،5دستگاه کمپرسی تیغ دار،15دستگاه خودرو سنگین حمل شن مخصوص،3دستگاه لودر،12دستگاه کامیون کمپرسی،1دستگاه محلول پاش،3دستگاه بابکت،1دستگاه جرثقیل،1دستگاه بیل بکهو،استقرار تعداد 85 مخزن زردرنگ جهت دپوی کیسه های شن مخصوص در معابر عمومی سطح منطقه خبر داد و با اشاره به شارژ این مخازن گفت: این مخازن شارژ و شن و نمک گذاری شده اند تا شهروندان در مواقع ضروری بتوانند در کمترین زمان ممکن از آنها استفاده کنند.

بافرانی در ادامه از 100 نیروی آماده باش جهت ارایه خدمات در سایتهای برف روبی خبر داد و اظهار داشت:در هر ناحیه یک سایت استقرار یافته از جمله در ناحیه 1بلوار یاس،تقاطع بلوار مسکن ویژه،در ناحیه 2بلوار شهید لشگری خیابان ساسان و در ناحیه 3شهید لشگری جنب ساختمان ناحیه 3 قرار گرفته است.

شهردار منطقه 21با اشاره به تمهیدات ویژه این شهرداری در بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی برای مقابله با مشکلات احتمالی به هنگام بارش برف اظهار داشت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در ستاد برفروبی منطقه، توزیع  کیسه های شن ونمک به هنگام بارندگی در مدارس، اصناف،معابر اصلی و فرعی و همچنین در میان رانندگان تاکسی سطح منطقه در دستور کار این ستاد قرار  گرفته است.

بافرانی در پایان بارش برف را از نشانه های رحمت و برکت لایزال الهی دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با عملکرد سریع و به موقع نیروهای ستاد برف روبی بتوانیم با ایجاد معابر امن، شرایط مطلوبی برای عبور و مرور ایجاد کنیم و همه با آرامش خاطر از زیبایی های طبیعت در این فصل بهره مند شویم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز