مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان خبر داد:

معرفی نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۰۵:۴۲
کد خبر: ۴۹۲۵۱۴
معرفی نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور
مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان گفت : نفرات برگزیده سومین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور در استان لرستان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،ظهر امروز مراسم اختتامیه سومین المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران کشور با حضور علی اصغر بیات رئیس عالی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی کشور، عبدالرضا محمدی مدیر کل خدمات عمومی و رفاه سازمان تأمین اجتماعی کشور وسید شهرام هروی مشاور مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در امور ورزش و سرمربی تیم بزرگسالان کاراته جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان محلی در استان لرستان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

دکتر امین بهاروند مدیر درمان استان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در این المپیادگفت :امنیت و قدرت موجود در مملکت مرهون از خود گذشتگی ایثارگران و صبر و تحمل خانواده معظم شهدا دانست و همگی ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی گفت در سالهای گذشته عامل اصلی بسیاری از ناراحتی های مردم بیماریهای واگیر بود که به یُمن تلاشهای علمی انسانها به حداقل رسیده است.

مدیردرمان استان تصریح کرد: در قرن اخیر عامل خیلی از بیماریها نظیردیابت،فشارخون ،سرطانها ناشی از کم تحرکی و تغذیه نامناسب است که با روی آوردن به ورزشهای همگانی می توان به مبارزه با این معضلات رفت.وی از بازنشستگان حاضر در مراسم بعنوان الگوی مناسبی برای جوانان نام برد و هزینه نمودن برای ورزش را بهترین سرمایه گذاری دانست.شایان ذکراست در این آیین سید شهرام هروی مشاور مدیرعامل در امور ورزش بازنشستگان و سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان پیام دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان را قرائت نمودند.

نتایج نفرات برتر در ٦ رشته ورزشی به شرخ ذیل می باشد:

- در رشته شنا حبیب ناصری از استان فارس، نصرالله یگانه مهراز استان گیلان و سید محمد میرسپاسی از استان آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

- در رشته دارت جمشید مظفری از استان مرکزی، علی شمسی راوری از استان کرمان و عباس عطاریان ازاستان فارس به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

- در رشته تیراندازی به ترتیب مرتضی جمالکه از استان مرکزی، وحید منصوری پناه از استان کرمان و رضا ایمانی از استان همدان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

-در رشته پینگ پُنگ جلیل محمد زاده از استان خراسان رضوی، حمید گل محمد زاده از استان آذربایجان شرقی و بابک فتاحی از لرستان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

- در رشته شطرنج نیز حسن اکبرنژاد از آذربایجان شرقی، سیاوش شجاعی از استان مرکزی و غلامرضا امیر پور از قزوین رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

- در رشته فوتبال دستی محمد تقی کاظمی از استان قزوین، نادر برومند ازاستان گیلان و غلامرضاپور کاظمی از استان همدان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در حاشیه این مراسم از مسن ترین وجوانترین شرکت کننده با اهداءجوایزی قدردانی شد.

 

نظر شما