مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

۹ دستگاه اجرایی فعال در احقاق حقوق شهروندی آذربایجان غربی معرفی می شوند

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰:۳۲
کد خبر: ۴۹۲۶۸۳
۹ دستگاه اجرایی فعال در احقاق حقوق شهروندی آذربایجان غربی معرفی می شوند
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: 9 دستگاه اجرایی برتر در احقاق حقوق شهروندی معرفی و تجلیل می شوند که این تعداد شامل سه دستگاه فعال در حقوق شهروندی، سه فرمانداری برتر و سه دستگاه فعال در بخش عفاف و حجاب است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هوشنگ عطاپور روز یکشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی آذربایجان غربی افزود: این دستگاه ها به همراه افراد دارای مقاله های برتر در همایش حقوق شهروندی که به زودی توسط جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود، مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با اشاره به لزوم فرهنگسازی برای ارتقای شاخصه های صیانت از حریم امنیت عمومی و رعایت حقوق شهروندی بیان کرد: آماده ایم با همکاری دستگاه های اجرایی مباحث مرتبط را در قالب گزارش ها و پیام های آموزشی ترویجی در رسانه های مختلف از جمله صدا و سیما تبلیغ کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن می توان از ظرفیت شبکه های اجتماعی در موضوع های ترویج فرهنگ رعایت حقوق شهروندی در جامعه بهره برد که در این حوزه کم کاری زیادی صورت گرفته است.

نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج اخلاق در جامعه، اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع، کیفی سازی ارزیابی دستگاه های اجرایی در برخورد با ارباب رجوع، لزوم آموزش فقه در احکام تجارت به اصناف و آشناکردن شهروندان با حقوق معامله، مناسب سازی ساختمان های اداری برای معلولان و همچنین مشکلات و نواقص حوزه اجرایی حقوق شهروندی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظر شما