مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس:

رسیدگی به مناطق محروم و شتاب توسعه در این مناطق اولویت بنیاد مسکن است

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۱:۵۷
کد خبر: ۴۹۲۷۰۹
رسیدگی به مناطق محروم و شتاب توسعه در این مناطق اولویت بنیاد مسکن است
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت: رسیدگی به مناطق محروم و شتاب توسعه در این مناطق اولویت بنیاد مسکن است.
به گزارش عطا الله زمانی دربازدید از شهرستان خنج اظهارداشت: رسیدگی بیشتر به روستاها در مناطق محروم و شتاب توسعه در این مناطق اولویت بنیاد مسکن است که با فعالیت های جهادی در حال انجام است .
وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و بخشداران ، معاونین ؛ مدیر و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان خنج ؛ افزود : با توجه به منابع مالی و بودجه های عمرانی که در اختیار داریم امید است بتوان در کوتاه مدت پروژه های در دست اجرا در این شهرستان را ا تکمیل و پروژه های بیشتری در این شهرستان به بهره برداری رساند.
مدیرعامل بنیاد مسکن فارس ادامه داد : ما تمام سعی و تلاش خود را در این راه می کنیم که این تعامل که مابین بنیاد مسکن و ادارات شهرستان وجود دارد ادامه داشته باشد.
زمانی به بررسی موانع و مشکلات برنامه و بودجه سال 95 پرداخت و افزود: محدودیت های بودجه ای نتوانسته در عزم راسخ خادمان مردم برای خدمت رسانی بشتر به مناطق محروم خللی وارد کند .
وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه خدمت رسانی و ارائه ی خدمات به روستاییان ، به عنوان اولویت اساسی برای ما تعریف شده است ، در راستای محرومیت زدایی با رعایت ضوابط و منطق معینی دراین مناطق به افزایش خدمات و توسعه پرداخته شده است .
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس گفت : باید در مناطق روستایی شرایطی را فراهم آورد که موجب خوداتکایی و حذف وابستگی روستاییان و عدم نیاز به مهاجرت آنها گردد، اقدامات و تلاش های موردی و غیرمنسجم برای خدمت رسانی به روستاییان در این زمینه تأثیر چندانی نداشته و حتی موجب تعمیم و تشدید فقر نیز می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز