دیشب رخ داد ؛

استاندار کردستان: مکتب پیامبر حاوی صلح و مودت است

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۹۲۸۹۸
استاندار کردستان: مکتب پیامبر حاوی صلح و مودت است
استاندار کردستان دیشب در مسجد جامع کردستان مکتب پیامبر را حاوی صلح و مودت دانست .

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، عبدالمحمد زاهدی شامگاه یکشنبه‌ در مراسم سیزدهمین یادواره شمس‎قریشی خالق مولودنامه و بزرگترین مولودی‌خوانی کشور در صحن جدید مسجد جامع سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مردم استان کردستان این است که تمامی شب‌ها و روزهای ماه مولود را به میمنت و مبارکی میلاد پیامبر(ص) جشن می‌گیرند و دف‌نوازی و مداحی می‌کنند.

وی افزود: امشب شاهد بزرگترین مولودی‌خوانی کشور در این شب مبارک هستیم که مکتب پیامبر گرامی اسلام(ص) حاوی صلح، برادری، مودت و دوستی است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) با پیام خود جامعه‌ای را از جهالت و تشتت نجات داد و به یک جامعه یکپارچه و نمونه تبدیل کرد که انوار آن بعد از بیش از 1400 سال و اندی در سراسر گیتی نمایان است.

وی اظهار داشت: متأسفانه امروز در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی‌ها به نام دین، مردان، زنان و کودکان را در بلاد اسلامی می‌کشند و با نام دین جنایاتی را بر مردم روا می‌دارند که همه عالم از آن شرم دارند.

زاهدی ادامه داد: این نشان می‌دهد که عده‌ای دستخوش توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان قرار گرفته‌اند که با نام دین تلاش می‌کنند تا جامعه مسلمین را دچار از هم گسیختگی کنند و توان و توانمندی را از مسلمانان بگیرند.

وی ابراز داشت: دی دنیایی زندگی می‌کنیم که اسرائیل در کنار مسلمانان است و بدون آنکه یک ریال هزینه کند و یا کشته‌ای داشته باشد، مسلمانان را به جان هم انداخته است و سرزمین و مردم آنان را نابود می‌کند.

استاندار کردستان اذعان داشت: در این درگیری‌ها، مردم آواره می‌شوند و خانه‌های مردم نابود می‌شود و این بیانگر آن است، این جماعت که ادعای اسلامی دارند از مکتب پیامبر(ص) و مشی آن فاصله گرفته‌اند.

استاندار کردستان در خاتمه سخنان خود گفت: مسلمانان راستین در سرزمین‌های اسلامی باید متحد شوند و دست بدست هم دهند و به این خونریزی‌ها پایان دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز