فرماندار شهرستان ری:

شهرستان بزرگی مانند ری با یک سرکلانتری قابل اداره کردن نیست

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰:۴۵
کد خبر: ۴۹۳۰۶۶
شهرستان بزرگی مانند ری با یک سرکلانتری قابل اداره کردن نیست
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: طبق قانون وقتی یک شهرستان ایجاد می شود باید الزاماتش هم رعایت شود و امروز اختلاط نیروی انتظامی شهر ری با تهران باعث به وجود آمدن معضلات عدیده برای مردم و دستگاه های مختلف شده است و با یک سرکلانتری شهرستان بزرگی مانند ری قابل اداره کردن نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در گفتگوی زنده تلویزیونی عصر دیروز شبکه پنچ گفت: شهرستان ری در گذشته دارای فرماندهی مستقل انتظامی بوده است اما با کمال تعجب به سر کلانتری تنزل پیدا کرد و موجبات ایجاد مشکلات جدی برای دستگاه قضایی شهرستان را به وجود آورده است.

وی در ادامه گفت : اراده ای از جانب نیروی انتظامی برای تشکیل ستاد فرماندهی انتظامی وجود ندارد چون که دولت و فرمانداری آمادگی خود را در جهت راه اندازی فرماندهی انتظامی را از قبل اعلام کرده است  و مسئله ایجاد فرماندهی مستقل در شهرستان ری هم در شورای تامین شهرستان و هم شورای تامین استان تصویب شده است.

معاون استاندار تهران انتقاد کرد: نیروی انتظامی نبود اعتبار را دلیل نبودن فرماندهی انتظامی در شهرستان ری می داند که این نگاه درستی نیست و نباید امنیت مردم را به نبود اعتبارات گره زد.

جمالی پور در پایان  اولین خواسته مردم از مسئولین شهرستان ری را تامین امنیت دانست و بر همین اساس خواستار نگاه ویژه سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور به شهرستان ری برای حل مشکل این شهرستان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز