مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان تاکید کرد:

حیات ما در گرو ارزشهای ایثارگران است/ضبط تاریخ شفاهی آزادگان

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۷:۴۷
کد خبر: ۴۹۳۱۱۳
حیات ما در گرو ارزشهای ایثارگران است/ضبط تاریخ شفاهی آزادگان
جلسه مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با موسسه پیام آزادگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، جلسه مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با موسسه پیام آزادگان برگزار شد.

مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این نشست در خصوص مسائل مربوط به حوزه آزادگان و اسرا گفت: رابطین آزادگان در هر شهرستان به موسسه پیام آزادگان و بنیاد شهید معرفی شوند تا امور موسسه در خصوص خودکفایی آزادگان ساماندهی شود.

وی گفت: آزادگان بخشی از جامعه هدف بنیاد هستند که ویژگیهای خاصی دارند. با آن همه سختی و شکنجه های روحی و جسمی از آن امتحان پیروز و سربلند گذر کردند و اکنون استقامت آزادگان سمبل خوبی برای مردم است. زیرا برغم تلاش و شکنجه های دشمن این عزیزان عزت آفرین برای نظام مقاومت کردند که یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی همین آزادگان هستند که در تمامی عرصه ها همچون شهدا و جانبازان حضور داشته اند.

روشنی افزود: حیات ما در گرو ارزشهای ایثارگران است و بنیاد در جهت رضایتمندی آزادگان و انتقال رشادت ها آنها به نسل بعد تلاش می کند و در این راه خود آزادگان نیز باید به بحث فرهنگ آزادگی توجه بیشتری داشته باشند. صبر، ساده زیستی، صرفه جویی، از خود گذشتگی و ایثار، استکبارستیزی، تولا و تبری که سفارش قرآن کریم است در فرهنگ آزادگان به وضوح مشخص است زیرا جسم آزادگان در بند دشمن بود ولی روح آنها آزاد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تاریخ شفاهی آزادگان گفت: این طرح بعنوان یک گنجینه ماندگار است که باید با ساز و کار مناسب پیام آزادگان منتقل شود بشرطی که خوب پردازش شود و در این ارتباط بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان آمادگی دارد با جدیت قدم بردارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز