استاندار هرمزگان در جشن بزرگ کارگری هفته وحدت:

مسلمانان باید در مقابل دشمن مشترک اتحاد داشته باشند/وحدت باید در قلب های ما رسوخ کند

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۳:۵۴
کد خبر: ۴۹۳۲۵۱
مسلمانان باید در مقابل دشمن مشترک اتحاد داشته باشند/وحدت باید در قلب های ما رسوخ کند
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: ما مسلمانان با حفظ عقاید قطعی و مسلم خود باید در مقابل دشمن مشترک اتحاد داشته باشیم.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در جشن بزرگ کارگری هفته وحدت که در بندرعباس برگزار شد با تاکید بر اینکه همه ما باید عامل وحدت باشیم، عنوان کرد: ما مسلمانان با حفظ عقاید قطعی و مسلم خود باید در مقابل دشمن مشترک اتحاد داشته باشیم.

وی ادامه داد: استکبار جهانی عواملی همچون رژیم آل سعود دارد که در میان مسلمانان تفرقه ایجاد می کنند و جنگ و خون ریزی هایی که در منطقه ایجاد شده کار عوامل استکبار است.

استاندار هرمزگان با قدردانی از همراهی و همکاری های بسیار خوب اهل سنت در هرمزگان، افزود: اهل سنت هرمزگان به نظام جمهوری اسلامی و اهل بیت (ع) اعتقاد دارند و ما نیز از ظرفیت اهل سنت در مدیریت استان هرمزگان استفاده کرده ایم.

جادری ایجاد اختلاف میان مسلمانان را نقشه دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: دین اسلام مذاهب متعدد دارد و ما به دنبال این نیستیم که همه مذاهب را در یک مذهب جمع کنیم.

وی اظهار داشت: مسلمانان مشترکاتی همچون خدای یگانه، حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام، قبله مشترک و قرآن کریم دارند و باید با هم در برابر دشمن مشترک ایستادگی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه نباید اعتقادات و اختلاف در احکام موجب دوری قلب های ما مسلمانان از یکدیگر شود، تاکید کرد: ما باید به نظرات و عقاید یکدیگر احترام بگذاریم.

جادری خاطرنشان کرد: وحدت باید در قلب های ما رسوخ کند و در طول سال و قرون متمادی ادامه داشته باشد و در همه ایام و هفته ها باید با هم برادر باشیم.

نظر شما