از عصر امروز انجام می شود؛

آغاز به کار نمایشگاه ۴ روزه توانمندی های سازمان همیاری

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۹۳۳۲۰
آغاز به کار نمایشگاه ۴ روزه توانمندی های سازمان همیاری
غرفه های سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در هفتمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری و حمل و نقل ترافیک مشهد از عصر امروز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفتمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک مشهد ساعت 18 عصر امروز 23 آذرماه  با حضور مسوولان استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح می شود.

همزمان با این نمایشگاه توانمندی های سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در حوزه های اقتصادی، سرمایه گذاری، بازرگانی، آموزشی، گردشگری، عمرانی و خدمات شهری در غرفه های این سازمان متشکل از حدود هزار و400 متر مربع فضا از این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

علاوه بر موسسات و شرکت های وابسته به سازمان، 14 شرکت از بخش خصوصی نیز در این فضای اختصاص یافته به سازمان همیاری، محصولات و خدمات خود را در معرض دید شهرداران، اعضای شورای شهر، مدیران عامل سازمان های همیاری کل کشور و متخصصان و کارشناسان حوزه شهری قرار خواهند داد.

این شرکت های توانمند به عنوان تامین کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاها و تجهیزات مورد نیاز شهرداریها در زمینه مبلمان شهری، حمل ونقل، ترافیک و دیگر خدمات شهری با بهترین کیفیت در ارائه خدمات به شهرداری ها با سازمان همیاری شهرداری های استان همکاری مستمر دارند.

گفتنی است، غرفه های سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در هفتمین نمایشگاه خدمات و محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک از امروز 23 آذرماه 26 آذر ماه از ساعت 16 الی 22  در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد، پذیرایی بازدید کنندگان از سراسر کشور خواهد بود./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز