مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی مطرح کرد:

نقش سازنده تشکل ها در مردمی سازی برنامه های رویداد مشهد ۲۰۱۷

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۹۳۴۱۹
نقش سازنده تشکل ها در مردمی سازی برنامه های رویداد مشهد ۲۰۱۷
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی بر نقش سازنده تشکل ها در مردمی سازی برنامه های رویداد پایتخت فرهنگ اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید کمال الدین حسینی با بیان اینکه خوشبختانه اکنون و در مجموع فرآیند مثبتی در کل جامعه برای فعالیت تشکل ها به وجود آمده، اظهار کرد: در عین حال به لحاظ کمی و کیفی، تعدد و تنوع بخشی مطلوبی در موضوع فعالیت تشکل ها را شاهد هستیم و تلاش های موثری نیز برای توانمندسازی تشکل‌ها، صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این یک واقعیت اجتماعی است که دستگاه های دولتی باید در هر موضوعی قدم های اولیه را بردارند و نگاهشان به تشکل های مردمی مثبت و سازنده باشد تا شاهد اثربخشی و توسعه فعالیت های این نهادهای مردمی باشیم و مبحث رویداد مشهد 2017 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حسینی با اشاره به رغبت بالای تشکل ها به ویژه در استان و مشهد برای ورود به فعالیت های رویداد مشهد 2017، گفت: در این راستا نشستی توجیهی برای آشنایی تشکل ها با این رویداد برگزار و طی آن مقرر شد فعالیت های پیشنهادی آنان به دبیرخانه 2017 اعلام و پس از بررسی و تایید نهایی در فرآیند اجرایی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین از تشکل ها تقاضا کردیم تقاضاهاشان در این خصوص را به ما منتقل کنند.

حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد: تشکل ها بتوانند ساماندهی و برنامه ریزی مناسبی برای ورود مردم به رویداد مشهد 2017 داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ورود شرکت ها و موسسات اقتصادی بخش خصوصی به عنوان حمایت گر برنامه های رویداد بین المللی مشهد 2017 نیز می تواند همزمان با معرفی این بنگاه های اقتصادی، رقابتی برد برد را برای آن‌ها رقم بزند.

وی همچنین عنوان کرد: در تلاشیم تا فضایی ایجاد کنیم که این تشکل ها رغبت بیشتری به فعالیت در حوزه رویداد مشهد 2017 پیدا کنند و خوشبختاه دستگاه های ذیربط در این خصوص نیز درگیر مساله شده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز