دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد:

تلاش شهرداری خرم آباد در سماندهی مناطق محروم ستودنی است

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۸:۲۴
کد خبر: ۴۹۳۴۶۷
تلاش شهرداری خرم آباد در سماندهی مناطق محروم ستودنی است
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد گفت: انصافاً شهرداری در دو سال اخیر در راستای ساماندهی این‌گونه مناطق خصوصاً دره اسدآبادی تلاش خوبی داشته است، ضمناً صحبت‌هایی هم با شرکت توزیع برق در بحث ساماندهی و تأمین روشنایی این مناطق داشته‌ایم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در جریان بازدید از روند اجرای عملیات بازگشایی دره اسدآبادی خرم‌آباد افزود: با همکاری شهرداری خرم‌آباد تصمیم گرفته‌ایم مناطق حاشیه‌نشین و محروم را که مشکلات عمرانی و ساختاری متعددی دارند ساماندهی کنیم.

وی افزود: طرح ساماندهی مناطق حاشیه‌ای و محروم تقریباً از دو سال پیش در منطقه اسدآبادی شروع شد و تاکنون در این راستا اقدامات بسیاری در مناطقی مانند کرگانه، اسدآبادی و ورودی‌های شهر انجام‌ شده است.

رازانی ادامه داد: انصافاً شهرداری در دو سال اخیر در راستای ساماندهی این‌گونه مناطق خصوصاً دره اسدآبادی تلاش خوبی داشته است، ضمناً صحبت‌هایی هم با شرکت توزیع برق در بحث ساماندهی و تأمین روشنایی این مناطق داشته‌ایم.

 وی با اشاره به مشکلات ساکنین دره اسدآبادی گفت: ساکنین دره اسدآبادی مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌هایی چون امنیت، بهداشت، عبور و مرور و دفع آب‌های سطحی داشتند که خوشبختانه با کمک و مساعدت استاندار لرستان اعتبار لازم برای خرید منازل آن‌ها تأمین و کار عملیاتی و عمرانی در جهت ساماندهی این منطقه آغاز شده است.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب باید اقداماتی را در راستای دفع آب‌های سطحی و ساماندهی فاضلاب معبر دره اسدآبادی انجام دهد، نیروی انتظامی نیز می‌تواند پس از احداث معبر گشت‌های خود را در سطح آن فعال نماید که این اقدام می‌تواند تأثیر زیادی در ارتقای امنیت منطقه داشته باشد.

 وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گرفته در برخی نقاط شهر خرم‌آباد اظهار کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز کلاً ممنوع است و در این راستا دستوراتی را به دستگاه‌هایی چون راه و شهرسازی، امور آب استان و شهرستان و شهرداری خرم‌آباد ابلاغ خواهیم کرد.

رازانی خاطرنشان کرد: هیچ‌کس حق ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی دولتی، حریم و بستر رودخانه‌ها، مسیل‌ها، زمین‌های کشاورزی و حتی اراضی خودی را ندارد.

 وی ادامه داد: کسانی که قصد ساخت و ساز در حوزه شهر را دارند حتماً باید از شهرداری مجوز بگیرند تا بعد از ساخت مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید و متحمل خسارت نشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز