سومین دوره مسابقات فوتسال مدافعین حرم در ورامین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۳:۴۲
کد خبر: ۴۹۳۵۵۳
سومین دوره مسابقات فوتسال مدافعین حرم در ورامین  برگزار شد
سومین دوره مسابقات فوتسال جام مدافعان حرم ورامین به همت هیئت صاحب الزمان ورامین برگزار گردید .

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران  ، این مسابقات به همت هیئت صاحب الزمان ورامین و حضور مسئولان شهرستان از جمله بهمن رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، جعفر اردستانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین ، فتح الله فرجی عضو شورای اسلامی شهر ورامین ، علی تاجیک مسئول امور وررزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و میهمان ویژه این مسابقات محمد طاهری عضو سابق تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد .

مسابقات در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی و با حضور 9 تیم در طول سه روز برگزار شد و در نهایت تیم هیئت صاحب الزمان مقام اول ، ولیعصر مقام دوم و تیم شهید فرجی بر سکوی سوم بایستد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این مسابقات گفت : برگزاری چنین مسابقاتی به پیشرفت فرهنگی و ورزشی شهرستان کمک بسیاری کرده و باعث می شود جوانان ما در مسیر درستی قرار بگیرند .

بهمن رستمی ادامه داد : باید سعی کنیم سالن های ورزشی ما همیشه در حال برگزاری چنین مسابقاتی باشد تا شور و هیجان در بین جوانان وجود داشته باشد زیرا جامعه سالم نیازمند جوانان سالم می باشد و این خود بسیار مهم و حیاتی است .

ایشان در پایان از زحمات حسین احمدی پویا و مصطفی تاجیک سرپرست مسابقات و مرتضی نامجو مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان ورامین و داوران مسابقات حسین شیرازی ، حمید خراسانی ، محمد باجمانلو رستمی ، سعید رحیمی ، مهدی میرحیدری و مهدی سلطانیان و همچنین از حمید سمیعی مسئول سالن جهان پهلوان تختی ، حمید تاجیک ، ابراهیم شیرازی ، علی اصغر سیادست و حسین قمی برای کمک به برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز