مدیرکل بهزیستی استان لرستان :

مشارکت ۲ میلیارد ریالی جهت ساخت ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی مناسب سازی شهری

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۸:۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۹۳۵۷۱
مشارکت ۲ میلیارد ریالی جهت ساخت ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی مناسب سازی شهری
اسداله حیدری از انعقاد تفاهم نامه ، مشارکت تولید و پخش ۱۷ قسمت برنامه ۳۰ دقیقه ای تلویزیونی با موضوع مناسب سازی شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،اسداله حیدری از انعقاد تفاهم نامه ، مشارکت تولید و پخش ۱۷ قسمت برنامه ۳۰ دقیقه ای تلویزیونی با موضوع مناسب سازی شهری خبر داد.

 " دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان عنوان کرد با همکاری خوب و صمیمانه استاندار ، معاونت عمرانی استاندار ، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان و شهرداری های استان مقرر گردیده 500دقیقه برنامه تلویزیونی در قالب 17 قسمت 30 دقیقه ای تولید و از شبکه افلاک پخش شود.

وی افزود: بیش از 2 میلیارد ریال برآورد تهیه و پخش این برنامه تلویزیونی است که 1 میلیارد و 600 میلیون ریال آن با مشارکت صدا و سیما ی مرکز لرستان و مبلغ 400 میلیون ریال نیز توسط شهرداری های استان تامین خواهد شد که بزودی تولید این برنامه آغاز خواهد شد.

حیدری با تبیین اهمیت مناسب سازی افزود در دو سال اخیر حدود 250 هزار متر از معابر عمومی سطح استان مناسب سازی شده که شهرداریها در این خصوص همکاری خوبی داشته اند.اما این مفدار کافی و در خور شان استان  نیست لذا از تمام دستگاههای اجرایی و متولیان  مناسب سازی میخواهیم در این خصوص ما را یاری کنند.

مدیرکل بهزیستی در ادامه افزود در شهر خرم آباد  و با حمایت معاونت عمرانی استاندار،منطقه شیرخوارگاه بعنوان پایلوت مناسب سازی انتخاب شده و در آینده به منطقه بدون مانع  تبدیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد :امسال از 55 مصوبه کمیته های مناسب سازی تا کنون 43 مصوبه در زمینه مناسب سازی اجرایی شده است و امیدواریم تا پایان سال تمام مصوبات اجرایی و به  سرانجام برسد.

دکتر حیدری در ادامه افزود ستاد مناسب سازی استان در این دو سال، رتبه های برتر کشوری را کسب نموده که این برتری تنها با همکاری دلسوزانه  و مشارکت مدیران و عوامل اجرایی بدست آمده ،لذا بنده به نمایندگی از  جامعه هدف بهزیستی از استاندار پر تلاش و مدیران زیر مجموعه استانداری ، صدا و سیمای مرکز لرستان و شهرداران شهرهای استان تقدیر می نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز