رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس خبر داد:

پلمب واحد آلاینده در شهرستان قدس

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۴:۱۶
کد خبر: ۴۹۳۶۲۹
پلمب واحد آلاینده در شهرستان قدس
یک واحد بزرگ آلاینده رنگرزی و تکمیل پارچه روز گذشته توسط مأموران و کارشناسان این اداره و با همراهی نیروی انتظامی پلمب گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران؛ حسین بیگلری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس اظهار داشت، طی چند ماه گذشته بارها به واحد بدلیل عدم اتخاذ تمهیدات زیست محیطی اخطاریه ابلاغ گردیده بود که واحد موصوف نیز سه بار از ورود کارشناسان این اداره جهت پایش و بررسی عملکرد خط تولید و میزان آلایندگی ممانعت بعمل آورده بود .

وی افزود،  با هماهنگی انجام شده با دادستانی محترم دستور پلمب واحد اخذ گردید که با وجود همراهی نیروی انتظامی و همراه داشتن حکم پلمب ، اجازه ورود توسط پرسنل واحد داده نشد  که در ائامه با پیگیری کارشناس حقوقی این اداره دستور شکستن قفل و ورود به محل با همراهی نیروی انتظامی توسط دادستانی محترم صادر گردید که حکم مربوطه در همان روز و به سرعت اجرا گردید .

بیگلری گفت، برخورد قضائی با واحدهای متخلف جزو اولویت های کاری این اداره است و با هر واحد صنعتی ، تولیدی یا خدماتی که ظوابط و تمهیدات زیست محیطی را رعایت ننماید و موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم نماید بشدت برخورد خواهد گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز