با پیگیری فرمانداری و بهزیستی شهرستان شهریار:

مشکل گاز مرکز نگهداری معلولان شفق برطرف گردید

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۳:۵۵
کد خبر: ۴۹۳۶۴۲
مشکل گاز  مرکز نگهداری معلولان شفق برطرف گردید
معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار گفت، خدمات دهی به پیشگیری از معلولیت باید در اولویت کار قرار گیرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، ساختمان جدید مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان شفق که سال گذشته افتتاح شده بود تا به امروز از نعمت گاز بی بهره بود و درهمین راستا با پی گیری و  تدابیر ویژه معاون فنی عمرانی فرمانداری و اداره بهزیستی شهریار گاز این مرکز وصل شد.

در همین خصوص، اداره بهزیستی شهریار طی مراسمی که به مناسبت هفته معلولان و با حضور معاون فنی عمرانی فرمانداری ، اعضای محترم شهرفردوسیه و شهردار در مرکز نگهداری معلولان شفق برگزار شده بود روز جهانی معلولان را گرامی نگه داشته و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم مدیر مرکز عدم نصب گاز ، نبود آسفالت و سطل زباله را از مشکلات و نیازهای اولیه برشمرد.

خانم قاسمی دراین باره اظهار داشت: متاسفانه این مرکز برای تامین گرما از سیلندرهای گاز استفاده می کند که این کار می تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و همچنین کوچه و خیابان های این مرکز به دلیل نبود آسفالت مشکلات جدی برای تردد خانواده ها و معلولان به همراه آورده است و امیدواریم با تدابیر ویژه مسئولان این مشکل مرتفع گردد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار نیز درادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از افرادی که به اندازه توان خود به معلولان خدمات بی منت می دهند گفت: وجود افراد معلول در جامعه از لحاظ اقتصادی و اجتماعی مقرون به صرفه نیست و هزینه های زیادی را به همراه دارد که دراین راستا باید خدمات دهی به پیشگیری از معلولیت باید در اولویت کار قرار گیرد.

امینی دراین باره اظهار داشت: رسیدگی  به خواسته ها و رفع مشکلات مراکزی که با مشقت فراوان و صداقت به جامعه معلول خدمات می دهند نیز باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا این مجموعه ها با قدرت بیشتری به معلولان سرویس دهند.

وی در اتمام صحبت های خود و با هماهنگی که با مسئولان شرکت گاز منطقه انجام داد از نصب گاز این مرکز نیز خبر داد.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار نیز دراین مراسم  ضمن تبریک هفته معلولین گفت: ارائه خدمات و نگهداری معلولین درخانواده موجب حفظ حقوق انسانی این عزیزان می باشد و وجود طرح هایی نظیر خدمات مراقبتی و توانبخشی در منزل توسط خانواده و پرداخت کمک هزینه به مراقبین و نیز خدمات پیشگیری از معلولیت ها نظیرآمیلیوپی، مشاوره ژنتیک و غربالگری شنوایی از اهمیت ویژه برخوردار است

خدامعلی نورانی رسیدگی به نیازهای معلولان را از جمله وظایف انسانی برشمرد و گفت: تنها سازمان بهزیستی قادر به رفع نیازها ومشکلات جامعه معلولان نیست و برای توفیق دراین امر نیازمند مشارکت فعالانه مردم، خیرین ، NGO ها و سایر ارگانها هستیم.

اعضای محترم شهر و شهردار محترم فردوسیه در خصوص آسفالت و نصب سطل زباله مکانیزه جهت سهولت دسترسی و حفظ شأن معلولین قول مساعدت دادند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم نیز همه مسئولان با ارائه شاخه گلی روز معلولان را به همه بیماران تبریک عرض کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز