سردار محسن خانچرلی اظهار داشت:

بهره گیری از فضائل علماء و روحانیان موجب بسط و گسترش امنیت در جامعه می شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۹۳۶۵۱
بهره گیری از فضائل علماء و روحانیان موجب بسط و گسترش امنیت در جامعه می شود
سردار " محسن خانچرلی" در دیدار با فرماندار و ائمه جمعه شهریار گفت، علماء و روحانیان همیشه چراغ راهنمایی در مسیر تعالی ماموران انتظامی بوده اند/

 به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سردار " محسن خانچرلی" در دیدار با فرماندار شهرستان شهریار، ائمه جمعه و جماعات شهرستان شهریار، شهر اندیشه ،باغستان و وحیدیه با اشاره به اینکه علماء و روحانیان همیشه چراغ راهنمایی در مسیر تعالی ماموران انتظامی بوده اند،گفت:این افراد فرهیخته با احساس مسئولیت در ارائه آموزش های اسلامی و آگاهی دادن به مردم در زمینه پیشگیری و صیانت از آسیب های اجتماعی اقدامات اثرگذاری از خود برجای گذاشته اند.  

وی با بیان اینکه بهره گیری از فضائل علماء و روحانیان موجب بسط و گسترش امنیت در جای جای کشورمان می شود،افزود:پلیس نیز با تمسک به این موضوع سعی کرده با استفاده از ظرفیت عظیم این افراد فرهیخته در جامعه زمینه ایجاد امنیت پایدار را برای مردم فراهم سازد.  

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین "سالمی"، امام جمعه شهرستان شهریار در سخنان خود نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی را مهم ارزیابی کرده و اعلام داشت: امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های مجاهدان فی سبیل الله به دست آمده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.  

وی حضور پررنگ و با نشاط نیروی انتظامی در شهرهای حومه شهرستان شهریار و شهر اندیشه و تمام نقاط را ملموس و مشهود دانسته و بیان داشت: این حضور اطمینان خاطر و آرامش روحی و روانی مردم را بدنبال دارد.  

امام جمعه شهرستان شهریار در پایان با اشاره به اینکه مردم از عملکرد پلیس رضایت دارند، بیان داشت : نیروی انتظامی در قلب مردم جای دارد و رضایتمندی مردم ، رضایتمندی خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز