رئیس بنیاد شهید ری :

بنیاد شهید و امور ایثارگران حامی و پشتیبان خانواده معظم شهدا است

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۵:۲۴
کد خبر: ۴۹۳۷۳۲
بنیاد شهید و امور ایثارگران حامی و پشتیبان خانواده معظم شهدا است
رئیس بنیاد شهید ری گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به عنوان وظیفه ذاتی و سازمانی و هم به عنوان وظیفه انسانی و اخلاقی حامی و پشتیبان خانواده معظم شهدا است و در این مسیر به تکالیف خود عمل کرده و این مهم را افتخار خود می داند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، حسین نصراله رئیس بنیاد شهرری به ارائه مطالب کذب و یکطرفه از سمت رسانه ها اشاره کرد و گفت : رسانه ها به عنوان امین مردم باید اصل امانتداری، اخلاق و انصاف را رعایت کنند اما برخی از رسانه ها با ارائه گزارش های کذب و یکطرفه از وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران علاوه بر بدنام کردن خانواده های بلند طبع و سلیم النفس شهدا به فرهنگ ایثار و شهادت نیز بعد مادی می دهند.

وی در ادامه گفت : ۱۰ هزار خانواده شاهد و ایثارگر اعم از جانباز و آزاده زیر پوشش بنیاد شهید شهرستان ری هستند و این جمعیتی که خدمات دریافت می کنند از بسیاری از استان های کشور بیشتر است و حجم عظیمی از تلاش را می طلبد که همواره سعی شده به طور مطلوب انجام شود.

حسین نصراله افزود : حجم عظیم خانواده های زیر پوشش بنیاد شهید ری تلاش فراوانی را می طلبد که بنیاد شهید را ملزم می کند که برای خدمتگزاری کار شبانه روزی کند و در این بین هیچ فرقی بین خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نیست و همه مورد توجه هستند.

نصراله گفت: اجرای طرح سپاس یکی از اقدامات موثر و مطلوب برای توجه ویژه به خانواده شهدا است که با مشارکت نهادهای مختلف از جمله شهرداری، سپاه پاسداران، نهادهای نظامی، اوقاف، دفاتر ائمه جمعه و مدیران شهرستان از جمله فرمانداری انجام می شود.

وی گفت: در طرح سپاس شهرستان ری ۲ هزار و ۷۹۷ خانواده شهید بدون استثنا دیدار شده و مسائل و نیازهای آنان مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت ضمن اینکه مددکاران بنیاد شهید مداوما به بررسی مسائل، پیگیری مراجعات و مسائل خانواده های شهدا پرداخته و نیازها را برای بررسی، پیگیری و اقدام با در نظر گرفتن قانون و اقتضائات سازمانی ارجاع می دهند.

نصراله گفت: بنیاد شهید ری با توجه به اینکه شهرری منطقه ویژه و شهید پرور است علاوه بر مسئولان محلی از مقامات و مسئولان ملی برای دیدار و سرکشی به خانواده معظم شهدا دعوت می کند و در این مسیر به صورت گزینشی نیز برخورد نمی کند و آماده شنیدن مشکلات و انتقادات خانواده ها نیز است و حتی المقدور برای رفع آن تلاش می کند.

وی در پایان گفت: وضعیت همه خانواده های شهید شهرستان ری مورد توجه بوده و هیچ پرونده ای که مورد غفلت قرار گرفته باشد وجود ندارد و این کار با در نظر گرفتن وظیفه قانونی و شرعی سازمان صورت می گیرد ضمن اینکه مناعت طبع قاطبه خانواده معظم شهدا و ایثارگران مسئولان را متعجب و حیرت زده می کند و غالبا هیچ انتظاری جز خدمت به مردم، حفظ ارزشها و اعتلای نظام اسلامی ندارند.

نصراله با اشاره به اینکه شهرستان ری تاکنون ۸۵ شهید مدافع حرم تقدیم آرمان های انقلاب کرده است افزود: افتخار داریم که به تمام خانواده های شهدای مدافع حرم اعم از تیپ فاطمیون خدمات یکسان و برابر ارائه کرده و تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز