فرماندار شهرستان ری:

برگزاری هر چه باشکوه تر نماز در مدارس وظیفه شرعی مسئولین است

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۱:۴۱
کد خبر: ۴۹۳۷۳۹
برگزاری هر چه باشکوه تر نماز در مدارس وظیفه شرعی مسئولین است
هدایت اله جمالی پور در جلسه ستاد اقامه نماز در فرمانداری گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر نماز در مدارس وظیفه شرعی مسئولین است

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، جلسه ستاد اقامه  نماز  ظهر دیروز با حضور امام جمعه شهر ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، ، نمایندگان نواحی آموزش و پروش و سایر ادارت مسئول در سالن خدمت فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : کودکان و دانش آموزانی که با نماز مانوسند زمانی که به مدارج بالایی از رشد و پویایی و فکر می رسند کمتر دچار گرفتاری های اجتماعی می شوند و اگر پایه نماز در مدارس محکم گذاشته شود، یقینا معضلات اجتماعی کمتر خواهد شد و نابهنجاری های مختلف در آن رسوخ نخواهد کرد.

وی در ادامه به اثرات معنوی نماز اشاره کرد و گفت : وقتی افراد جامعه با فریضه نماز مانوس می شوند  دارای روحی لطیف تر و آرامتر خواهند شد  وانس با نماز سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد.

جمالی پور در پایان گفت : نماز رکن اساسی یک جامعه سالم است و برای اینکه جامعه سالم داشته باشیم، به عنوان یک وظیفه شرعی باید تلاش کنیم تا تقید به نماز اول وقت و جماعت را در فرزندان مان بپروریم که این مهم در سایه توجه و عنایت به برگزاری با شکوه نماز در مدارس بدست خواهد آمد.

 

نظر شما