فرماندار کرج:

رهبر معظم انقلاب همواره بر امر پژوهش و نقش آن در توسعه کشور تاکید دارند

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۴:۴۰
کد خبر: ۴۹۳۷۶۱
رهبر معظم انقلاب همواره بر امر پژوهش و نقش آن در توسعه کشور تاکید دارند
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: استفاده از ظرفیت های پژوهشی البرز توسعه این استان را رقم می زند که این مهم در آموزش و پرورش باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با برنا ، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر امر پژوهش و نقش آن در توسعه کشور تاکید دارند لذا باید علم و تحقیق بعنوان کلید قطعی پیشرفت کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در سیاست های کلی ابلاغی حوزه علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری نیز به موضوع رشد و توسعه علمی و حمایت از تأسیس و توسعه شهرک ها و پارک‌های علم و فناوری تاکید شده که این موضوع اکنون مبنای عمل برنامه ریزان در این حوزه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تاثیر مستقیم آن بر پیشرفت جامعه خاطر نشان شد: توسعه کشور از جمله استان نو پای البرز تنها با تشوق و ترغیب و حمایت از پژوهشگران ممکن می شود.

قنبرزمانی اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذاران در عرصه پژوهش و فناوری و استفاده از توصیه ها و نظرات نخبگان علمی در اتاق های فکر از مهمترین عرصه های مورد توجه دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است که با جدیت پیگیری می شود.

فرماندار ویژه کرج در ادامه از استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور یاد کرد و یاد آور شد: می بایست از ظرفیت های علمی و فناوری شهرستان کرج به بهترین شیوه ممکن استفاده کرد تا مسیر حرکت به سوی توسعه استان هموار و تسریع شود.

زمانی گفت : درخشش چشمگیر فرهنگیان و دانش آموزان البرزی در بخش پژوهش قابل تحسین است اما با توجه به نقش مهم آموزش و پرورش در جامعه لازم است به پژوهش محوری در مدارس استان توجه خاصی شود.

وی حضور دانش آموزان و معلمان البرزی در مسابقات خوارزمی ،علمی ، مهارتی و اقدام پژوهی در سطح کشوری و بین المللی را نشان از همت والای این عزیزان در رشد کشور دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز