معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

توفیقات دولت در سطح کشور، استان و سازمانی صادقانه تشریح شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۹۳۷۹۰
توفیقات دولت در سطح کشور، استان و سازمانی صادقانه تشریح شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: توفیقات دولت باید در سطوح کشوری ، استانی و سازمانی از سوی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی به درستی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: مردم باید عملکرد و دستاوردهای دولت را بدانند و بنابراین اطلاع رسانی درست و کافی بایداز سوی روابط عمومی ها و رسانه ها صورت پذیرد.

ایرانی افزود: بسیاری از مخالفان دولت سعی در کمرنگ جلوه دادن خدمات و اقدامات دولت یازدهم در فضای عمومی جامعه هستند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید وارث بخش عمده ای از مشکلات و مسائل دولت قبل بوده و امروزه برخی سعی دارند با به حاشیه بردن دولت آن ضعف ها را به دست فراموشی بسپارند.

وی تاکید کرد: از بین بردن امید و تسلط ناامیدی بر افکار عمومی هدف مخالفان دولت است و ما به عنوان متولیان دولت در استان باید به درستی خدمات دولت را در بخش های مختلف به مردم اطلاع دهیم.

ایرانی افزود: مخالفان دولت سعی دارند با به حاشیه بردن دولت اذهان عمومی را از حقیقت دور کرده و ضعف ها و ایرادات دولت گذشته را بپوشانند.

ایرانی تصریح کرد: عملکرد دولت یازدهم از ابتدای تاسیس شفاف و واضح بوده و آثار و نتایج اقدامات آن در سطح جامعه بسیار موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: دولت در ابتدای تاسیس خود با مشکلات فراوانی مواجهه بود که توانست با درایت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری بسیاری از این مسائل را پشت سر بگذارد.

محمد تقی ایرانی افزود: صدور چندین قطعنامه از سوی شورای امنیت سازمان ملل، تحریم تمامی کشورها علیه ایران و به وجود آمدن سایه جنگ علیه ایران از عمده مشکلات دولت یازدهم در ابتدای تاسیس خود بوده است.

ایرانی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم با سکانداری دکتر روحانی وبا درایت مقام معظم رهبری توانست تحریم ها را برداشته وبه موفقیت بزرگ برجام در جامعه بین المللی دست یابد.

وی ادامه داد: پیروزی ایران در اوپک و افزایش سهمیه ایران و در مقابل افزایش نیافتن سهمیه دیگر کشورها که موجب بالا رفتن قیمت نفت شد از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید بوده است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان  در خصوص مساله تمدید تحریم ها از سوی امریکا تصریح کرد: تمدید تحریم ها از سوی دولت آمریکا مورد تایید هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه  اروپا و همچنین کشورهای 1+5  نیست و باید بدانیم برجام یک توافق بین المللی است.

ایرانی تاکید کرد: تمدید تحریم ها و نقض برجام به ضرر دولت آمریکاست چرا که آنها را از بازارهای ایران دور کرده و زمینه حضور سایر کشورها را در ایران فراهم می نماید.

وی افزود: امروز نقدهای غیر منصفانه زیادی علیه دولت وجود دارد که دولت تدبیر و امید با سعه صدر شنوایی تمامی آنان است.

وی مطرح کرد: روابط عمومی تمامی دستگاههای اجرایی باید خدمات ارزشمند دولت را در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی و.... به اطلاع مردم برسانند و در این راستا شفافیت و صداقت کلام را در دستور کار خود قرار دهند.

ایرانی در ادامه به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات گذشته بر کسی پوشیده نیست و ما باید سعی کنیم با ایجاد فضای نشاط و شادابی در جامعه موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده باشیم.

در این جلسه همچنین مشاور استاندار و معاون روابط عمومی اداره کل حوزه استاندار نیز گفت: خدمات دولت باید شفاف و در کمال صداقت به اطلاع مردم برسد.

ایزدی افزود: خدمات دولت یازدهم به نحو احسن در سال های گذشته ارائه شده و امروز ما وظیفه اطلاع رسانی این خدمات ارزشمند را به مردم بر عهده داریم.

وی همچنین تاکید کرد: شورای هماهنگی روابط عمونی باید متناسب با محتوا به دنبال ارایه راهکارها و نظرات کارشناسانه در حوزه اطلاع رسانی به مردم باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز