به اجرای کامل دولت الکترونیک اعتقاد راسخ داریم

اجرای طرح جی نف و STI در اصفهان

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۱:۳۶
کد خبر: ۴۹۳۹۴۶
اجرای طرح جی نف و STI در اصفهان
استانداراصفهان استقرار دولت الکترونیک را کاری جمعی خواند و گفت: همه ی دستگاه های مرتبط باید همکاری های لازم را داشته باشند.

به گزارش برنااز اصفهان،دکتر رسول زرگرپور در دیدار معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ی شرکت ملی پست کشوراظهارداشت: ایجاد زیرساخت های IT و ICT بسیار لازم و ضروری است و در این راستا هم احساس نیاز می کنیم، هم اعتقاد راسخ داریم و هم حاضریم کمک و همفکری نماییم.

وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های بالای اصفهان، این استان باید اولین استانی باشد که دولت الکترونیک در آن استقرار می یابد چرا که اصفهان همواره پیشتاز در کارهای اساسی و پایلوت بوده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه محوریت اجرای این طرح مشخص شده است، خاطرنشان کرد :در شهرهای اصلی مشکلی در خصوص اجرای زیرساخت ها وجود ندارد ولی در شهرهای کوچک مشکلاتی وجود دارد و باید برای هزینه ی این کار، ردیف بودجه ای در استان در نظر گرفته شود.

زرگرپور فراهم کردن زیرساخت های IT و ICT را بسیار لازم و ضروری خواند و گفت : اصفهان معین تهران است و باید دقیقاً الگویی که در تهران اجرا می شود را در اصفهان داشته باشیم.

استانداراصفهان افزود: در خصوص اجرای این زیرساخت ها هم احساس نیاز می کنیم، هم اعتقاد راسخ داریم و هم حاضریم کمک نماییم و معتقدیم اصفهان در کشور تزار اول است و همه ی فعالیت ها نیز باید در تراز اول صورت گیرد.

وی اظهارداشت: مدیریت استان بر اهمیت جایگاه اینگونه برنامه ها در توسعه استان واقف است و اعلام آمادگی می کنیم که در اجرای برنامه های IT وICT و زیرساخت های استقرار دولت الکترونیک همکاری لازم را داشته باشیم.

رسول زرگرپور خاطر نشان کرد: اصفهان آمادگی دارد که هرچه سریعتر ایده ها و الگوهای موجود را پایه ریزی نماید و آماده ی کمک، همفکری و هماهنگی است چرا که بسیاری از اقدامات استان دارای عملکرد ملی است و با چالش هایی در سطح ملی نیز مواجه است.

معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست کشور نیز در این دیدار اظهارداشت: با توجه به اینکه اصفهان یک شهر تاریخی و فرهنگی است اجرای طرح جی نف و STI به منظور استقرار دولت الکترونیک در این استان بسیارحائز اهمیت است.

حسین مهری با بیان اینکه شهر اصفهان می تواند به عنوان یکی از شهرهای هوشمند مطرح گردد، گفت: تحقق اهداف توسعه ی پایدار و کاهش هزینه ها بسیار مهم است و برای اینکه بستر مناسب را ایجاد نماییم تعاملات مختلفی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پست کشور با بیان اینکه برای اجرایی شدن پروژه‌های STI و جی نف در استان تعامل دستگاه ها اهمیت زیادی دارد، گفت: باید در این راستا همگرایی کامل در استان ایجاد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز