در انتخابات هیأت‌رئیسه کانون مداحان شهرستان قدس صورت گرفت؛

حسین نوروزی مجدداً به‌عنوان رئیس این کانون انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۴۲۸۰
حسین نوروزی مجدداً به‌عنوان رئیس این کانون انتخاب شد
هیأت‌رئیسه کانون مداحان شهرستان قدس طبق قانون و بخشنامه اداره‌کل تبلیغات اسلامی تهران توسط اعضای کانون مداحان این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، جلسه انتخاب هیأت‌رئیسه کانون مداحان شهرستان قدس طبق قانون و بخشنامه اداره‌کل تبلیغات اسلامی تهران با حضور اعضای کانون مداحان این شهرستان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه حسین نوروزی مجدداً به‌عنوان رئیس این کانون به مدت دو سال دیگر حائز بالاترین رأی شد همچنین یحیی اجلی به‌عنوان نایب‌رئیس و محمود برجی نیز به‌عنوان دبیر کانون انتخاب شدند.

حسین نوروزی در حاشیه این جلسه بخشی از عملکرد کانون مداحان شهرستان قدس را در دو سال گذشته تشریح کرد.

وی اظهار کرد: بخشی از اقدامات این کانون در دو سال گذشته شامل تلاش در ساماندهی مداحان در سامانه طوبی و تبلیغات برای اطلاع‌رسانی در سطح شهر، برگزاری منظم و منسجم مسابقات مداحی کودکان و نوجوانان و داوری آنها توسط کانون در ایام ماه محرم و صفر و تجلیل از برگزیدگان و نخبگان مداحی و برگزاری مراسم تجلیل از پیر‌غلامان در دو سال پی‌درپی و قدردانی از مقام آنها در استقبال از ماه محرم هرسال می‌شود.

رئیس کانون مداحان شهرستان قدس بیان کرد: برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در خصوص مقتل‌شناسی و فنون مداحی و سایر موضوع‌ها، برگزاری اردوهای کوه‌پیمایی و زیارتی قم و جمکران ویژه آقایان و خانم‌ها، برگزاری همایشی تیراندازی با تفنگ ویژه خانم‌ها و ارائه خدمات استخر برای برادران نیز از دیگر اقدامات این کانون است.

وی در پایان متذکر شد: شرکت در مراسم‌ سیاه‌پوشان استان تهران، برگزاری همایش بزرگ فاطمیون در مرکز شهر، همایش بزرگ زینبیون در مصلای شهر قدس، برگزاری پیاده‌روی اربعین از مصلی تا میدان امام حسین (ع)، هماهنگی و اعزام مداحان در مراسم‌ شهرستان، برگزاری مراسم آسیب‌شناسی مداحی و عزاداری در صفادشت نیز بخشی از اقدامات این کانون در دو سال گذشته است.

 

نظر شما