جلسه مسئولین کمیته های هیأت استان با رئیس و نائب رئیس هیأت برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۴:۲۶
کد خبر: ۴۹۴۵۶۷
جلسه مسئولین کمیته های هیأت استان با رئیس و نائب رئیس هیأت برگزار شد
جلسه مسئولین کمیته های هیأت استان با رئیس و نائب ر ئیس هیأت استان تهران در دفتر این هیأت برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، جلسه مسئولین کمیته های هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران با علی اسدی دولابی رئیس و عباس صباغی نائب رئیس هیأت برگزار شد.

این جلسه با قرائت قرآن کریم آغاز شد ، در ابتدای این جلسه صباغی نائب رئیس هیأت استان در مورد برنامه های آینده هیأت سخنانی را بیان داشت ، سپس هر یک از مسئولین کمیته ها به بیان گزارش فعالیتهای دو ماهه خود پرداختند و برنامه های آتی کمیته مربوطه خود را بیان داشتند.

همچنین فعالیت های جدید در  هر کمیته توسط علی اسدی رئیس و عباس صباغی نائب رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به مسئول هر کمیته جهت اجرا ابلاغ شد.

لازم به ذکر است  حاج علی عرب  کهن کسوت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در این جلسه شرکت و نقطه نظراتی را به جمع حاضر بیان داشتند، ایشان گفتند: از فرصت و موقعیتی که در حال حاضر هست استفاده و به فکر کار کردن برای این ورزش نیز باشید.ایشان کارهای انجام گرفته طی چند سال اخیر را در حوزه ورزش زورخانه ای استان تهران مثبت ارزیابی کرده و برای ادامه راه مسئولین کمیته های هیأت استان تهران آرزوی موفقیت کردند.

کهن کسوت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان تهران همچنین از دفتر هیأت استان تهران که اخیراً پس از بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفته بود بازدید بعمل آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز