استاندار قم :

بخش خصوصی نباید به عنوان رقیب و یا شریک تلقی شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۸:۳۴
کد خبر: ۴۹۵۰۷۱
بخش خصوصی نباید به عنوان رقیب و یا شریک تلقی شود
استاندار قم با بیان اینکه دستگاه های اجرایی نباید به بخش خصوصی به عنوان شریک و رقیب نگاه کنند گفت: باید در راستای ایفای نقش حمایتی دولت از سرمایه گذاران تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای سازمان همیاری ها، طی سخنانی با اشاره به قوانین کشور در زمینه حمایت از بخش خصوصی اظهارکرد: متاسفانه این مهم هنوز به صورت مطلوب محقق نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی نباید دید منفعت طلبانه در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی داشته باشند افزود: بخش خصوصی نباید به عنوان رقیب و یا شریک تلقی شود و در راستای ایفای نقش حمایتی بایستی تلاش مضاعف داشته باشیم.

صادقی امکانات بسیار غنی کشور در زمینه های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اگر زیرساخت لازم برای مشارکت و حضور بخش خصوصی فراهم شود شاهد ترقی کشور، رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم خواهیم بود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به حرکت سازمان همیاری شهرداری ها به سمت انضباط تشکیلاتی ادامه داد: بایستی تلاش کنیم تا ساختارهای تعریف شده به درستی و با شفافیت اجراء شوند.

نماینده عالی دولت در استان هدف از تشکیل سازمان همیاری شهرداری ها را خودکفایی شهرداری ها از طریق تجمیع امکانات و سرمایه ها را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: باید در راستای افزایش توان مالی شهرداریهای عضو از طریق ایجاد درآمدهای پایدار تلاش مضاعف شود.

شایان ذکر است تصویب تفریغ بودجه سال 94، تصویب تراز مالی و گزارش مالی سال 94 و تصویب معاملات انجام شده در این سال از اقدامات صورت گرفته در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز