رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی خبر داد

همزمان با رویداد مشهد ۲۰۱۷ به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا هستیم

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۷:۰۲
کد خبر: ۴۹۵۱۰۱
همزمان با رویداد مشهد ۲۰۱۷ به دنبال گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا هستیم
رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی گفت:با توجه به اینکه رویداد مشهد ۲۰۱۷ طی روزهای آینده آغاز خواهد شد،در حال تلاش هستیم که بتوانیم میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا کبدی در رده آقایان و بانوان را در مشهد داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد رضا سعیدی در نشست خبری هیأت کبدی استان اظهار کرد:در تمامی مسابقاتی که برگزار شده است در رده های مختلف اعم از آقایان و بانوان حضور داشته ایم.

وی افزود:علی رغم مشکلات مالی که وجود دارد اما توانسته ایم همیشه در مسابقات و رقابت های مختلف حضور پیدا کنیم،با این نگرش در بحث جذب اسپانسر هنوز انتظارات ما برآورده نشده است.

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی عنوان کرد:با توجه به اینکه رویداد مشهد ۲۰۱۷ طی روزهای آینده آغاز خواهد شد،در حال تلاش هستیم که بتوانیم میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا کبدی در رده آقایان و بانوان را در مشهد داشته باشیم.

سعیدی با اشاره به ویژگی های این رشته ورزشی بیان کرد:در بحث همگانی کردن رشته کبدی بسیار تلاش کرده ایم تا آن را در جامعه معرفی کنیم .

وی با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته این هیأت در استان خاطر نشان کرد:تعداد ۱۶۱ نفر آمار بیمه شدگان ما تا پایان سال ۹۳ بود اما رقم ورزشکاران ما بیش از این است و اکنون طبق آمار تا پایان سال ۹۴ تعداد ۲۵۰ نفر مشخص شده اند.

رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی تصریح کرد:در بخش بانوان هم اکنون در رقابت های لیگ برتر حضور داریم و در بخش آقایان هم در مسابقات لیگ دسته یک شرکت می کنیم.

سعیدی با بیان اینکه ورزش کبدی در شهرستان های استان فعال است و ورزشکاران زیادی وجود دارند،یادآور شد:تنها محل تمرینات رشته کبدی در مشهد مقدس در خانه کبدی استان است.

 

نظر شما