فرماندهی انتظامی فارس:

کشف ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۵۴۵۹
کشف ۷۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 710 کیلوگرم مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" اظهارداشت:مأموران انتظامی شهرستان " لامرد " با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را در جاده لامرد - عسلویه شناسایی و متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو 300 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان "لارستان"، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده لارستان – بندرعباس، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو 300 کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو زانتیا نیز که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می کرد، توقیف شد.
سردار گودرزی تصریح کرد: مأموران پاسگاه " هرمود عباس" این شهرستان نیز در یک عملیات دیگر ضمن توقیف یک دستگاه کامیون، 71 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر متهم را دستگیر کردند.
وی  کشف 37 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو بنز تک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شیراز و کشف دو کیلوگرم هروئین در بازرسی بدنی از یک مسافر اتوبوس توسط مأموران انتظامی شهرستان نی ریز را از کشفیات دیگر پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: استان فارس محل ناامنی برای آنها خواهد بود و خادمان مردم در انتظامی استان فارس به شدت با اینگونه افراد برخورد خواهند کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز