دستگیری اعضای باند زورگیری در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۵:۲۴
کد خبر: ۴۹۵۵۷۴
دستگیری اعضای باند زورگیری در سیستان و بلوچستان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری باند سارقان زورگیر با 15 فقره سرقت در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه و با توجه به سرقت‌های مشابه انجام شده در شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه‌ای در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی یک نفر از متهمان دارای سابقه سرقت شدند و با هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهم و بازجویی‌های تخصصی، وی به سرقت و زورگیری‌های متعدد با همدستی دو نفر دیگر در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان داشت: با اعتراف متهم دستگیر شده، تیمی از مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی مخفیگاه دو نفر از متهمان دیگر را تحت کنترل قرار داده و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را مبنی بر سرقت تلفن همراه با سلاح سرد قبول و در ادامه به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز