مرسلپور در جمع معاونان سیاسی فرمانداری ها:

فرمانداری ها بایستی به زیرساختهای اجتماعی توجه کنند

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۶:۲۴
کد خبر: ۴۹۵۷۶۶
فرمانداری ها بایستی به زیرساختهای اجتماعی توجه کنند
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: فرمانداری ها بایستی به زیرساختهای اجتماعی توجه کنند و همچنین روی آسیب هایی که آحاد جامعه را نسبت به یکدیگر بدبین کرده متمرکز شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مسعود مرسلپور در نشست مشترک معاونان سیاسی فرمانداری های استان تهران که به میزبانی شهرستان قرچک با حضور محسن نسج همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در کانون ملائک برگزار شد، در خصوص مسائل مربوط به مسائل امنیتی و شورای تأمین مواردی را مطرح کرد و افزود: قانون شورای تأمین از نظر حقوقدانان یک قانون بسیار قوی، نافذ و منعطف است که در سال 61 به تصویب رسید و قانون شورای امنیت به دلیل اینکه جامع بوده دستخوش تحول نشده است.

وی بیان کرد: یکی از مفاد این قانون مسائل مربوط به انتقال اخبار و اطلاعات امنیتی انتظامی توسط فرمانداری و دبیرخانه شورای تامین است که بسیار اهمیت دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: ما وارث برخی بی قانونی ها و اقدامات فراتر از قانون صورت گرفته در گذشته هستیم اما موظفیم به عنوان کارگزاران دولت در سخت ترین شرایط وظایف خود را انجام دهیم.

این مسئول یکی از موضوعاتی را که هنوز در کشور ساری و جاری است عدم توجه به مقررات و قوانین توسط برخی افراد حقیقی و حقوقی دانست که کار دولت را با مشکل مواجه کرده و یادآور شد: به اخلاق اجتماعی ضربه شدیدی وارد شده گرچه دولتمردان تلاشهای زیادی برای رفع این آسیب داشته اند اما کجروی های اجتماعی به ارث رسیده از گذشته هنوز مرتفع نشده اند.

فرماندار قرچک افزود: بدبینی آحاد ملت نسبت به یکدیگر یکی از مشکلات دیگر کشور است، از این رو فرمانداری ها بایستی به ایجاد زیرساختهای اجتماعی توجه کنند.

مرسلپور گفت: در دولت های گذشته به این موضوع توجه نشد اما دولت فعلی روی موضوعات مذکور متمرکز شده است.

وی همچنین در خصوص ضرورت رصد مشکلات مربوط به اقتصاد معیشتی مردم مواردی را مطرح کرد.

 

نظر شما