به ریاست فرماندار قرچک:

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۰:۲۰:۴۲
کد خبر: ۴۹۵۷۸۱
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قرچک  تشکیل شد
مرسلپور قرچک گفت: بایستی اشتغال پایدار برای جوانان تعریف شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران ، فرماندار قرچک در جلسه ساماندهی امور جوانان گفت:  شهرستان قرچک به عنوان جوانترین شهرستان استان تهران نیاز مند امکانات و زیر ساختهای اساسی در حوزه جوانان است .

 وی با تاکید بر ایجاد شغل و انجام برنامه های فرهنگی  بیان داشت: جوانان نیروی بالقوه مستعد هستند که باید برای آنان طوری برنامه ریزی شود که به نیروی بالفعل تبدیل شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اولویت های جوانان قرچک گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی موض.وع اشتغال جوانان تا حدودی برطرف شده و باید دغدغه های جوانان در حوزه های ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی را برطرف کنیم

وی  تصریح کرد: جوانان ایران در برهه های مختلف توانمندی خود را به اثبات رساندند و این عزم و اراده آنان را در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

مرسلپور افزود: یکی از عواملی که باعث شد جوانان به فراموشی سپرده شوند این بود که دستگاههای متولی امور جوانان به خوبی به وظایف خود عمل نکردند.

وی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگسازی خیلی ضعیف عمل شده و از فرصت های پیش آمده آنطور که باید استفاده نشده است، ادامه داد: اگر مشکل جوانان در این شهرستان بر اساس طرحهای پژوهشی مرتفع شود قابل تعمیم به سراسر کشور خواهد بود.

این مسئول گفت: برخی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آنهاست به همین دلیل باید طرح ها و برنامه های مناسب و عملی برای اجرای چنین برنامه هایی در نظر گرفته شود.

فرماندار قرچک افزود: جوانان اگر به خوبی شناخته شوند می توان به رشد و پیشرفت همه جانبه آن کشور امیدوار بود.

گفتنی است در این جلسه علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار، محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر اعضای ستاد حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز