رئیس فدرسیون تیراندازی:

بدهی ۱۴ میلیاردی فدراسیون تیراندازی/هیات های شهرستانی انتظار اهدا تجهیزات رایگان از سوی فدراسیون را نداشته باشند

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۸:۲۲
کد خبر: ۴۹۶۰۶۲
بدهی ۱۴ میلیاردی فدراسیون تیراندازی/هیات های شهرستانی انتظار اهدا تجهیزات رایگان از سوی فدراسیون را نداشته باشند
هاشمی با اشاره به بدهی۱۴ میلیارد فدراسیون تیراندازی گفت: هیات های شهرستانی نباید انتظار اهدا تجهیزات رایگان از سوی فدراسیون را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید مهدی هاشمی تصریح کرد: به پاس تلاش ها و زحمات شهید شمسی پور در عرصه تیراندازی کشوراز این پس مسابقات کشوری تحت عنوان سردار رشید اسلام شهید شمسی پور در تقویم سالیانه فدراسیون ثبت می گردد.

رئیس فدرسیون تیراندازی در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور گفت: شهید شمسی پور فردی دلسوز و پیگیر بود و در زمان ریاست ایشان همه مسئولان استانی همکاری و ووفاق خوبی برای موفقیت هیات تیراندازی همدان داشتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیات همدان سهم بزرگی در موفقیت های فدراسیون دارد و قطعا در سالیان آینده نتایج تلاش ها و پیگیری های افرادی همچون  شهید شمسی پور در تیراندازی همدان مشخص می شود

سید مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: در نشست روسای هیئت های تیراندازی استانها که هفته گذشته در محل فدراسیون برگزار مقرر شد تا به پاس تلاش ها و زحمات شهید شمسی پور از این  پس مسابقاتی تحت عنوان سردار رشید اسلام شهید شمسی پور در تقویم سالیانه فدراسیون ثبت گردد.

هاشمی در ادامه به عملکرد هیئت تیراندازی استان همدان در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: هیئت تیراندازی همدان از استان های ریشه دار و صاحب جایگاه در فدراسیون است و این هیات فعالیتهای زیادی در دو دهه اخیر انجام داده است و وضعیت این هیات نسبت به 20 سال قبل که مسابقات کشوری در آن برگزار شد اصلا قبال قیاس نیست.

وی تصریح کرد: موفقیت های هیات تیراندازی قطعا ثمره برنامه ریزی و پیگیری ها متعدد بوده است و موفقیت های مربیان و ورزشکارانی چون خانم خدابنده لو، مه لقاجامه بزرگ و ساسان شهسواری مربوط به یکی دو سال اخیر نیست.

 رئیس فدرسیون تیراندازی گفت: در همدان پایگاه های نظامی و انتظامی خوبی وجود دارد و آقای محممودی و مجموعه هیات باید بیش از بیش از این ظرفیت ها در تداوم موفقیت های خود استفاده کنند.

هاشمی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های عظیم همدان در رشته تیبراندازی آمادگی داریم تیمی تحت عنوان تیم همدان و متشکل از ورزشکاران این استان را به عنوان نماینده ایران روانه مسابقات جهانی کنیم که این مستلزم پیگیری هیات برای جذب اسپانسر است.

وی با ابراز اینکه تیراندازی رشته‌ای پرمدال است و باید توجه ویژه‌ای به آن بشود اظهار داشت: رشته تیراندازی در درازمدت نتیجه میدهد و با سرمایه‌گذاری روی این رشته می شود در میادین مختلف صاحب جایگاه و عنوان شد.

رئیس فدرسیون تیراندازی گفت: امیدواریم با حضور ریاست جدید که از افراد فعال و صاحب نام استان هستند فعالیت های زیادی در جهت بهبود تیراندازی همدان انجام شود چرا که همدان بستر خوبی برای فعالیت در تیراندازی دارد و امیدوارم با یک تعامل خوب و هم افزایی با خانواده تیراندازی به بهترین شرایط دست پیدا کند.

رییس فدرسیون تبراندازی در ادامه در خصوص دلایل کسب عنوان موفق ترین فدراسیون تیراندازی جهان، توضیح داد: در نشست اخیر کارشناسان خبره و مدیران ارشد تیراندازی جهان در مقر فدراسیون جهانی تیراندازی و بر طبق شاخص‌ها و تحلیل‌های به عمل آمده از عملکرد فدراسیون‌ها و تیراندازان جهان، فدراسیون تیراندازی ایران به عنوان موفق‌ترین فدراسیون معرفی شد.

هاشمی اظهار داشت: اتفاقات، فضا و امکاناتی که در 6 سال گذشته در فئدراسیون ایجاد شده است با 66 سال قدمت این فدراسیون برابری می کند و در 6 سال گذشته بیش از 317 مدال کسب شده این در حالی است که در 66 سال تنها 6 مدال برنز سهم ایران بوده است.

وی افزود: آموزش و گسترش تیراندازی در ایران و تاسیس دومین سالن بزرگ این رشته در جهان دست آورد مهم دیگری از نگاه فدراسیون جهانی بود که خوشبخاته با حمایت مسوولان ورزش محقق شد.

هاشمی همچنین به موضع گیری های سیاسی برخی از  کشورها نسبت به ایران اشاره کرد و گفت: فضای سیاسی حاکم بر مناسبات ورزشی جهان هم نتوانست بر موفقیت تیراندازی ایران سایه بیندازد و خوشبختانه منجر به کسب این عنوان شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه با بیان اینکه این فدراسیون یکی از بدهکارترین فدراسیون های ورزشی است، ادامه داد: حدود ۱۴ میلیارد بدهی داریم اما با همین بدهی نیز برنامه ها انجام شده است ولی برای ادامه کار برگزاری میزبانی خوب و حضور قوی در رقابت های آتی  به حمایت نیاز داریم و هیات های شهرستانی نباید انتظار اهدا تجهیزات رایگان از سوی فدراسیون را داشته باشند.

هاشمی در انتقاد به عدم تامین فشنگ عنوان کرد: مشکلات ما یکی، دو تا نیست. ما مشکل وارد کردن فشنگ را حل کرده‌ایم، اما بیشتر از تحریم‌های داخلی رنج می بریم. مهمات در گمرک است، اما اجازه ترخیص را نداریم و امیدواریم با تصویب قانون شرح وظایف وزارت ورزش این مشکل هم حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز