علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

۳۰ درصد ترددهای جاده ای آذربایجان غربی تخلف دارند

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۹۶۵۲۶
۳۰ درصد ترددهای جاده ای آذربایجان غربی تخلف دارند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: حدود ۳۰ درصد ترددهای صورت گرفته در جاده های آذربایجان غربی تخلف دارند.

‌به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالحسین علی اکبری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: با آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان، برنامه ریزی مناسب برای ارائه خدمات نیروهای راهداری به هموطنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۱۸ گردنه مهم و ۷۱ گردنه روستایی در استان افزود: با آغاز فصل بارش و تردد مسافران و هموطنان، امسال بیش از ۱۲هزار تن نمک و ۳۶هزار تن ماسه برای مقابله با یخ زدگی معابر و راه‌های ارتباطی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین امسال ۶۷ اکیپ راهداری در گردنه های برف گیر و پرتردد استان مستقر شده اند که از روز ۱۵ آذر تا ۱۵ فروردین سال آینده به هموطنان یاری خواهند رساند.

علی اکبری با اشاره به تجهیز جاده ها به دوربین های ثبت تخلف گفت: متاسفانه وضعیت رانندگی در جاده ها و راه های استان خوب نیست و طبق آمار بدست آمده از دوربین های ثبت تخلف نزدیک به ۳۰ درصد از ۷۸میلیون تردد جاده های استان حداقل یک تحلف را داشته اند.

وی اضافه کرد: عدم رعایت فاصله مجاز، تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیرمجاز از مهم‌ترین تخلف های رانندگان در جاده های استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال نیروهای خدمات رسان طی ۸ ماه، بیش از ۳۵۷هزار مترمکعب برف‌روبی داشته اند که با افزایش بارندگی ها این میزان افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز