برنا آذربایجان‌غربی یکی از رسانه های فعال حوزه مشارکت های اجتماعی

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۹۶۸۲۹
برنا آذربایجان‌غربی یکی از رسانه های فعال حوزه مشارکت های اجتماعی
علی غیور سرپرست خبرگزاری برنا آذربایجان غربی بعنوان یکی از فعالان رسانه ای برتر مشارکت های اجتماعی استان انتخاب شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی غیور سرپرست خبرگزاری برنا در استان بعنوان یکی از فعالان رسانه ای برتر در طرح متمرکز توانمندسازی سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی صبح امروز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

هوشنگ عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به افزایش ۴۸۲ درصدی سازمان های مردم نهاد در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت قبل گفت: بحث مشارکت های اجتماعی در کشور و در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته و از این حیث استان آذربایجان غربی رتبه دوم کشور را داراست.

وی افزود: برای افزایش سطح کیفی و کمی مشارکت های اجتماعی رسانه ها نقش پررنگ و زبان گویای سمن ها محسوب میشوند و باید به نقش آنها توجه ویژه کرد.

نعیمه بابازاده مدیر عامل کانون طلایه داران پژوهش ضمن تجلیل از همکاران این دوره با توجه به برگزاری موفق این طرح اظهار امیدواری داشت: ان شالله بتوانیم با هماهنگی های لازم دوره دوم این طرح را تا پایان سال احرایی نماییم.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و یادبودی از سوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی و نعیمه بابازاده دبیر موسسه مردم نهاد طلایه داران پژوهش بعنوان میزبان همایش طرح متمرکز توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در استان به سرپرست برنا آذربایجان غربی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز