نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

توجه ویژه مجلس به معلمان و فرهنگیان

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۸:۵۸
کد خبر: ۴۹۷۸۷۵
توجه ویژه مجلس به معلمان و فرهنگیان
نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اهمیت و نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور، گفت: مجلس شورای اسلامی توجهی ویژه به معلمان و فرهنگیان کشور دارد و معلمان بابت پیگیری مطالباتشان اطمینان خاطر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان؛ با اشاره به افزایش بودجه آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 95، اظهار کرد: نمایندگان مجلس به دنبال افزایش بیشتر سهم آموزش و پرورش از بودجه کل کشور هستند و در صورتی که امکان براورده کردن بار مالی آن ایجاد شود، قطعا این مهم رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به مشکلات مالی دولت در سال های گذشته، عنوان کرد: امروز مردم کشور با مشکلات معیشتی زیادی روبرو هستند، اما دولت هم در مضیقه مالی قرار دارد و باید شرایط آن را درک کنیم. در حالی که تحریم های ظالمانه در سال های گذشته فشار زیادی را بر اقتصاد کشور وارد کرد، با گشایش های حاصل از برجام و لغو تحریم ها، امید به بهبود وضعیت مالی دولت بیشتر شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم آمادگی دارم مطالبات و خواسته های فرهنگیان را در سطح استان پیگیری کرده و برای تحقق آن ها تلاش کنم.

وی در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: یکی از مسائل مهم پیش روی استان یزد مهاجرت نخبگان از یزد است، در حالی که در 23 سال گذشته دانش آموزان یزدی رتبه اول کنکور سراسری را کسب کرده اند، بخش زیادی از این دانش آموزان از استان یزد مهاجرت می کنند و نتیجه سال ها زحمات فرهنگیان استان، هدر می رود. لازم است فرهنگیان استان هم برای مقابله با این معضل فعالانه وارد میدان شوند.

 

نظر شما