کتاب شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان رونمایی شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۷۸۸۲
کتاب شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان رونمایی شد
مسئول بسیج کارگری سیستان و بلوچستان از رونمایی کتاب شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این کتاب مشخصات فردی و زندگینامه ۴۲شهید جامعه کارگری استان به ثبت می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،نادر شهرکی از رونمایی کتاب شهدای کارگر استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این کتاب که هم اکنون در مرحله تکمیل اطلاعات است مشخصات فردی و زندگینامه ۴۲شهید جامعه کارگری استان به ثبت می رسد و اوایل سال آینده نیز از این کتاب رونمایی می شود.

وی با اشاره به اینکه قوانین کسب و کار و تولید باید بومی سازی شود، افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان از مشکلات متعددی رنج می برند که یکی از راهکارهای تسهیل این موانع بومی سازی قوانین کسب و کار و تولید است تا موانع این حوزه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه باید قوانین متناسب با شرایط هر منطقه تعریف شود، تصریح کرد: در این راستا باید از توانایی های نیروهای بومی و ایرانی بهره برد و به مسائل معیشتی و رفاهی نیروی کار نیز توجه کرد.

مسئول بسیج کارگری سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه های بسیج جامعه کارگری استان خاطر نشان کرد: یادواره ۴۲ شهید کارگر استان سیستان و بلوچستان در اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با هفته کارگر برگزار می شود.

وی عنوان کرد: اعزام بسیجیان کارگر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، شناسایی کارگران خلاق و مبتکر و شناسایی واحدهای مشکل دار از جمله اقدامات انجام شده بسیج جامعه کارگری استان است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی الگویی آمیخته بافرهنگ و ارزش های اسلامی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، توانمندی اقتصادی کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز