مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد:

استخر سرپوشیده سقز با ۸۰ درصد پیشرفت در حال احداث است

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۹۸۰۰۱
استخر سرپوشیده سقز با ۸۰ درصد پیشرفت در حال احداث است
حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از احداث 80 درصد پیشرفت فیزیکی استخر سرپوشیده سقز واگذار شده به بخش خصوصی (ماده 27) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، استخر سرپوشیده سقز که در اواسط شهریورماه امسال از طریق (ماده 27) به بخش خصوصی واگذار شده بود تاکنون با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت، استخر سرپوشیده سقز مدت یک سال به دلیل فرسودگی  تعطیل و غیر قابل استفاده بود و بواسطه عدم اعتبار بخش دولتی جهت احداث از طریق ماده 27 در روز 15 شهریورماه به سرمایه گذار واگذار شد.

حامد جولائی در ادامه افزود، شخص سرمایه گذار در این مدت توانسته با نظارت های کارشناسان اداره کل و سرپرست دستگاه ورزش و جوانان سقز بیش از حد انتظار در احداث آن پیشرفت کند.

جولائی خاطر نشان کرد، استخر سرپوشیده سقز در بخش های سیستم موتورخانه، برق، سقف، کاسه استخر و جکوزی دارای مشکل بود که از سوی شخص سرمایه گذار کاملا تغییر خواهد یافت.

وی در ادامه افزود، تعطیلی این استخر در مدت یک سال مشکلات زیادی را برای دستگاه ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولین شهرستان بوجود آورده بود که با کمک های استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان، نماینده مجلس و فرماندار سقز مشکلات آن حل و فصل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، جوانان و ورزشکاران سقز به دلیل عدم استخر در شهرهای اطراف شهرستان پراکنده بودند و این موضوع برازنده مردم و جامعه ورزشی این شهرستان نمی باشد.

حامد جولائی تصریح کرد، طبق قردادی منعقد شده با شخص سرمایه گذار مقرر شده بود ظرف 8 ماه این استخر به بهره برداری برسد که با پیشرفت خوب در روند احداث آن تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

جولائی در پایان اظهار داشت، برای تکمیل پروژه استخر سرپوشیده سقز 16 میلیارد ریال طبق قرارداد به تصویب رسیده بود که از این میزان 11 میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی استخر و 5 میلیارد ریال باقی مانده نیز صرف احداث فضای اطراف آن صرف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز