رییس هیات تیر و کمان خراسان رضوی:

استعدادیابی اولویت نخست هیات تیر وکمان استان است

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۵۹:۳۵
کد خبر: ۴۹۸۲۳۴
استعدادیابی اولویت نخست هیات تیر وکمان استان است
رییس هیات تیر و کمان استان خراسان رضوی از استعدادیابی به عنوان اولویت نخست برنامه های این هیات ورزشی نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود کریم زاده با اشاره به اینکه ورزش تیر و کمان رشته ای ناشناخته است، اظهار کرد: در خصوص برگزاری جشنواره استعدادیابی در سطح شهر، مدارس و دانشگاهها تبلیغاتی صورت گرفت و علاقه مندان در این جشنواره حضور پیدا کردند که برای شروع جهت جذب و معرفی افراد به این رشته، اقدام خوبی بود.

وی در خصوص استقبال مردم از جشنواره استعدادیابی در رشته تیر و کمان، یادآور شد: با توجه به اینکه این رشته ورزشی ناشناخته است، به نظرم استقبال مردم بسیار عالی بوده و تصور نمی کردیم که برای این رشته حدود 200-300 نفر ثبت نام کنند.

این مقام مسوول با بیان اینکه در حال حاضر تمام تلاش ما این است که این رشته ورزشی را به مردم بشناسانیم، ادامه داد: حتی اگر در این جشنواره استعدادیابی، 3 یا 4 نفر هم شناسایی و جذب شوند، این جشنواره توانسته در نیل ما به اهدافمان کمک شایان توجهی کند.

وی بیان کرد: با توجه به این استقبال، بانک اطلاعاتی تشکیل و در جلسه ای از این عزیزان دعوت خواهیم کرد تا ارتباطی مستمری در جهت توسعه این رشته داشته باشیم.

کریم زاده در خصوص وضعیت رشته تیر و کمان در استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این رشته ورزشی نسبت به دیگر استان ها خیلی جلوتر هستیم و در حال حاضر هم قهرمان در این رشته داریم، ولی در یکی دو ساله اخیر مظلوم واقع شده ایم.

وی همچنین از عملکرد مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان در زمینه آمار بالای فعالیت های هیات های ورزشی و تعدد قهرمانی ها تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز