در پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهرری صورت خواهد گرفت

گردهمایی ادیبان مطرح کشور «بر خوان فردوسی»

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۵۰:۰۲
کد خبر: ۴۹۸۳۱۹
گردهمایی ادیبان مطرح کشور «بر خوان فردوسی»
نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی» با حضور جمعی از شاعران و ادیبان کشور، ٨ دیماه جاری در پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهرری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، در این نشست علمی و ادبی، قدمعلی سرامی، مصطفی رحماندوست، اسماعیل امینی و دکتر مهران بیغمی از استادان و ادیبان کشور، گفتارهایی درباره جایگاه فردوسی در زبان و ادب فارسی ارایه خواهند کرد.

 یاسر موحدفرد دبیرکل بنیاد فردوسی نیز گزارشی از دستاوردهای فرهنگی ادبی این بنیاد و دیگر نهادهای کارگزار فرهنگی ایران را بیان خواهد کرد.

از برنامه های هنری «بر خوان فردوسی» می توان به نقالی مجتبی حسن بیگی، نوای پهلوانی مرشد زورخانه امیر خواجه وندی و شعرخوانی یعقوب آزادی اشاره داشت.

همچنین کارگاه خوشنویسی و نمایشگاه سردیسهای مفاخر ایرانی اسلامی نیز برگزار خواهد شد.

نشست «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی» با همکاری پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهر ری، بنیاد فردوسی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و با پشتیبانی فرهنگسرای ولاء، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری و انجمن خوشنویسان ری برگزار می شود.

این نشست روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۴ در تالار پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان به نشانی شهر ری، میدان معلم، خیابان ۱۸ دی برگزار خواهد شد و ورود برای همه فرهنگ دوستان آزاد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز