مدیرکل بهزیستی استان لرستان خبرداد :

انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه آماده سازی شغلی معلولین / ۶۵۰ نفر از معلولین ما در استان دارای مدارک دانشگاهی هستند

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۰:۴۹
کد خبر: ۴۹۸۳۷۳
انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه آماده سازی شغلی معلولین / ۶۵۰ نفر از معلولین ما در استان دارای مدارک دانشگاهی هستند
مدیر کل بهزیستی لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری در زمینه آماده سازی شغلی معلولین و جامعه هدف بهزیستی لرستان با سازمان فنی و حرفه ای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان  " دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان و " رحمان قلاوند" مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ، طی تفاهم نامه ای زمینه آماده سازی شغلی معلولین و جامعه هدف بهزیستی را به منظور توانمندسازی آنها در زمینه های مختلف شغلی فراهم کردند.

مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدای جلسه با بیان اینکه بهزیستی بعنوان بخشی از وزارت رفاه ، متولی توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال جهت جامعه هدف است و آن را یکی از استراتژیهای دولت در بحث توانمندسازی معلولین و جامعه هدف بهزیستی برشمرد و افزود افتخار ما توانمندسازی و ایجاد اشتغال بیشتر جهت افراد ناتوان است.و در این زمینه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم بود

وی افزود متاسفانه سهم اشتغالزایی جمعیت هدف بهزیستی در سطح کشور و استان بسیار کم و ناچیز است و هدف ما در خدمت رسانی به این طبقات ضعیف ،توانمندسازی آنها در زمینه های شغلی و معیشتی است .

دکتر حیدری با بیان این که هم اکنون 650 نفر از معلولین ما در استان دارای مدارک دانشگاهی هستند گفت از این تعداد 12 نفر در شاخه های پزشکی فارغ التحصیل در مقطع دکترا هستند و 280 نفر نیز کارشناس در رشته های مختلف هستند .لذا رفع مشکلات آنها بیشتر در بحث ایجاد اشتغال امکان پذیر است و می توان با آماده سازی شغلی و توانمندسازی آنها این موانع و مشکلات را تا حدودی زیادی مرتفع کرد.

مدیرکل بهزیستی در پایان هدف از انعقاد تفاهم نامه را استفاده از توانایی های علمی ، توسعه همکاری های فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته فی ما بین طرفین به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل عنوان کرد .سپس این تفاهم نامه به امضای طرفین رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز