دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی خبر داد؛

واریز سومین مرحله سود فروش سوخت مرزنشینان به حساب سرپرستان مشمول طرح در استان

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۹۸۸۷۴
واریز سومین مرحله سود فروش سوخت مرزنشینان به حساب سرپرستان مشمول طرح در استان
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از واریز سومین مرحله ی سود حاصل از فروش سوخت مرزنشنینان به حساب سرپرستان مشمول طرح در سه شهرستان مرزی استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد ابراهیم افشاری با اعلام این خبر گفت: سود حاصله از محل اجرای طرح فروش سوخت مرزنشینان به مبلغ 18 میلیارد و 848 میلیون ریال به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در 99 روستای مرزی مشمول طرح در سه شهرستان تربت جام، خواف و تایباد با نظارت فرمانداران واریز شد.

وی افزود: نخستین مرحله واریز سود به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول طرح در سال جاری به مبلغ یک میلیون ریال به حساب هر یک از سرپرستان 18 هزار و 484 خانوار در شهرستان های مرزی تربت جام ( با 66 روستای مشمول طرح و 10 هزار و 230 خانوار )، تایباد ( با 24 روستا و 5 هزار و 721 خانوار ) و خواف ( با 9 روستا و 2 هزار و 897 خانوار ) واریز شده است .

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار داشت: سال گذشته طی دو مرحله از محل سود حاصله اجرای طرح مذکور مبلغ یک میلیون و 600 هزار ریال به حساب هر یک از سرپرستان خانوارهای مشمول طرح واریز شده است .

افشاری ابراز امیدواری کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و استمرار اجرای طرح تا پایان سال، از محل سود حاصله یک مرحله دیگر نیز به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول طرح واریز شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز