رفع تصرف و خلع ید۲۳۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان ارومیه

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۹۹۷
رفع تصرف و خلع ید۲۳۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان ارومیه
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه از رفع تصرف 230 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان در طی 9 ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احمد خوش نژاد با اعلام این خبر گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و با همکاری مجدانه ی دستگاههای ذیربط طی نه ماهه گذشته 230 هکتار از اراضی ملی در حوزه شهرستان ارومیه از متصرفین باز پس گیری و خلع ید شده است.
وی افزود:در همین راستا در طی این مدت بیش از 113 میلیون ریال نیز جرائم متعدد از متخلفین اخذ شده است که جا دارد از همکاری های صمیمانه دستگاه قضا و نیروهای حفاظتی قدردانی نمود.
رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ارومیه ادامه داد: عرصه های ملی در این شهرستان 342 هزار هکتار است که تمام نیروهای منابع طبیعی شبانه روزی در تلاش هستند که عرصه های ملی را با تمام توان حفاظت نمایند، از این رو یکی دیگر از رویکردهای منابع طبیعی ارومیه برقراری ارتباطات مشارکتی است که تاکنون نیز برای بهره بردارن عرصه های ملی به تعداد حداقل 1400 نفر دوره های ترویجی و آموزشی برگزار شده است. عمده ی این دوره های آموزشی در نقاط روستایی حوزه ارومیه بوده و با همکاری دهیاران و شورا های اسلامی انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز