بسیج مردمی ملت ایران در دنیا بی نظیر است؛

۹ دی نشان از پایبندی مردم به آرمان های انقلاب است

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۰:۰۸
کد خبر: ۴۹۹۰۳۶
۹ دی نشان از پایبندی مردم به آرمان های انقلاب است
شهردار اصفهان گفت:حماسه 9 دی نشان داد با وجود گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان پایبند به اصول اولیه خود به انقلاب اسلامی هستند

به گزارش برنا از اصفهان،مهدی جمالی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه دشمن وحدت و هم دلی ملت ایران را نشانه رفته است ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره از وحدت و یک دلی مردم ایران در هراس بوده اند و در تلاش هستند تا با تفرقه افکنی میان مردم از قدرت ایران اسلامی بکاهند.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی نشان داد با وجود گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران همچنان پایبند به اصول اولیه خود به انقلاب اسلامی هستند و حراست از آرمان های انقلاب را رسالت اصلی خود می دانند.

جمالی نژاد افزود: در واقع بر اساس همین آرمان های انقلاب بود که مردم در این روز حماسی به خیابان ها آمدند تا به دشمن و حتی جهانیان نشان دهند که هیچ کشور و ملتی چون ایران یک دل و یک صدا نیست.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه پیش از این قیام ملی، دشمنان همواره در تلاش بودند تا با اشتباه جلوه دادن وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود برسند بیان کرد: در واقع مردم در این روز نشان دادند که تا آخرین لحظه پای آرمان های خود برای نظام و انقلاب هستند و هیچ گونه گسستی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی تاکید کرد: به حق می توان گفت بسیج مردمی ملت ایران در دنیا بی نظیر است

جمالی نژاد در ادامه بیان داشت: به اعتقاد من حماسه 9 دی  آغاز دیگری در جهان به نمایش گذاشت و آن هم این بود که اگر یک نظام حکومتی دارای نقشه راه باشد و بر اساس اعتقاد و مسیر حق تعالی حرکت کند می تواند وحدت و هم دلی مردم خود را به همراه داشته باشد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: الگوی هم دلی مردم ایران در بهمن 57 و دی ماه سال 88 همچنان در میان اذهان جهانیان در حال انتقال است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز