فرمانده انتظامی شهرستان قدس خبر داد:

دستگیری سارقان قطعات خودرو با ۱۵ فقره سرقت در قدس

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۵۳:۱۸
کد خبر: ۴۹۹۰۴۲
دستگیری سارقان قطعات خودرو با ۱۵ فقره سرقت در قدس
در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان قدس ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران سرهنگ "شاهپور فلاحی " در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان قدس ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.  

وی افزود:با تلاش ماموران و با تجمیع اخبار و اطلاعات سرقت ها و فعال نمودن واحدهای گشتی، سرنخ های بدست آمده منجر به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار شد.  

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی و با انجام شگرد های خاص پلیسی موفق شدند متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شهرقدس دستگیر کنند.  

سرهنگ شاهپور فلاحی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، بیان داشت: سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان قدس، در پایان به شهروندان توصیه کرد: از گذاشتن هرگونه وسایل از قبیل تلفن همراه، اسناد خودرویی، شناسنامه، پول نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری و برای پارک خودرو در خیابان ها و کوچه ها نکات ایمنی را رعایت نمایند.  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز