از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

ملاقات ۱۳۰۰ نفر از شهروندان محمودآبادی با فرماندار

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۹:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۲۰۵
ملاقات ۱۳۰۰ نفر از شهروندان محمودآبادی با فرماندار
مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد گفت: در راستای تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از ابتدای سال جاری تاکنون 1300 نفر از شهروندان با فرماندار محمودآباد ملاقات کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی و حوزه دفتر فرماندار محمودآباد، گفت: به منظور تکریم و جلب رضایت شهروندان محمودآبادی از ابتدای سال جاری برنامه ملاقات مردمی شهروندان با فرماندار و مدیران ادارات در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح لغایت ساعت 12 در محل فرمانداری دایر بوده که در این مدت 1300 نفر از شهروندان محمودآباد جهت رسیدگی به مشکلات شان مراجعه نمودند.

وی افزود: درخواست اشتغال و انشعاب برق و گاز و تسهیلات بانکی و مساعدت مالی بیشترین موضوعات درخواست های افراد مراجعه کننده بوده است که مکاتبات و پیگیریهای لازم جهت گره گشایی از کار مردم صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی و حوزه دفتر فرماندار محمودآباد همچنین با اشاره به برنامه ریزی به منظور بازدید سرزده و سرکشیده از ادارات شهرستان و ارزیابی خدمات ارائه شده و بررسی میزان تکریم ارباب رجوع از ده اداره محمودآباد به طور سرزده توسط فرماندار محمودآباد در روزهای چهارشنبه هر هفته راس هیاتی بازدید کردند.

دبیر شورای اطلاع رسانی شهرستان محمودآباد همچنین از برگزاری 15 برنامه ملاقات مردمی فرماندار و مدیران ادارات محمودآباد با اهالی روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: این برنامه ها بمنظور رسد مشکلات اهالی روستاها با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار و بخشداران و مدیران ادارات دستگاه های خدماتی در مساجد روستاها برگزار شده و اقدامات خوبی در راستای خدمات رسانی به شهروندان روستایی صورت گرفته است.

محتاطی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه پیام کوتاه روابط عمومی فرمانداری محمودآباد به شماره 30007907744476 به منظور بهره مندی از نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات شهروندان گفت: تاکنون بیش از 50 پیام کوتاه از سوی شهروندان به این سامانه ارسال شده که دستورات لازم از سوی فرماندار شهرستان جهت رسیدگی به موضوعات طرح شده صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز