به منظور رسیدگی به درخواست ها،مسائل و مشکلات؛

ملاقات عمومی فرماندار شهرستان قدس با مردم برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۲۸۶
ملاقات عمومی فرماندار شهرستان قدس با مردم برگزار شد
در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی فرماندار شهرستان قدس با شهروندان سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در این دیدارها که از ساعت 8 تا 10 سه شنبه هر هفته به طول می انجامد، به درخواستهای مراجعان که مشکلات خود را در زمینه های گوناگون مطرح می کنند ، رسیدگی می شود و سید مهدی محمدی  فرماندار شهرستان ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه ، که موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داده می شود.

فرماندار شهرستان قدس  برگزاری ملاقات عمومی با شهروندان را امری مهم دانست و گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

محمدی ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح می کنند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان عزیز را برطرف سازیم.

 

لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی فرماندارقدس با تأکید ایشان و در جهت تسریع در حل مشکلات مردم، سه شنبه هر هفته در محل فرمانداری برگزار می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز