استاندار تهران بمناسبت حماسه ۹ دیماه گفت:

بزرگداشت حماسه ۹ دیماه برای ایجاد وحدت در جامعه است

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۹۳۸۸
بزرگداشت حماسه ۹ دیماه برای ایجاد وحدت در جامعه است
سیدحسین هاشمی در نشست فرمانداران استان تهران گفت:فضای دو قطبی در کشور مفید نیست و نهم دیماه باید برای ایجاد وحدت در جامعه باشد.
استاندار تهران گفت: به گزارش خبرگزاری برنا در تهران تهران، سیدحسین هاشمی در نشست فرمانداران استان تهران با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده برای کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به گونه ای حرکت کنیم که هم قانون اجرا شود و هم شرایط حضور حداکثری مردم فراهم شود تا صیانت از آرای مردم که حق الناس است محقق شود.

وی با اشاره به لزوم ارایه هفتگی گزارش اقدامات فرمانداران به استانداری افزود:  ارایه گزارش و تبیین دستاوردها و خدمات دولت خصوصا در حوزه اقتصاد مقاومتی و بهداشت و درمان باید محور عملکرد فرمانداران در شهرستان ها باشد.

هاشمی گفت: در بین دولتهای گذشته هیچ دولتی به اندازه دولت یازدهم تحت فشار اقتصادی نبوده است و آرامش سیاسی کنونی در جامعه به راحتی به دست نیامده است.

 وی افزود: دستاوردهای دولت در بعضی موارد بی نظیر است مثلا در حوزه بهداشت و درمان پس از سالها محرومیت و کمبود امکانات در شهرستانهای تهران به نوعی که بعضی از انها حتی یک تخت بیمارستان نیز نداشتند امروز شاهد به ثمر رسیدن تلاشها و احداث و افتتاح بیمارستان در سطح استان هستیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به نزدیک شدن 9 دی ماه به عنوان روزی که موجب انسجام ملی و وحدت بیشتر مردم و نظام و ولایت است،  افزود: مراسم بزرگداشت 9 دی ماه باید به نحوی برگزار شود که انسجام ملی را تقویت کرده و از اظهار نظراتی که وحدت جامعه را خدشه دار می کند حتما خودداری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز